  • 1. Data: 2006-05-01 15:35:58
    Temat: zepsuty Wpłatomat w Olsztynie po raz kolejny!
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    do jasnej cholery! to już 2 raz w ostatnim czasie kiedy chcę skorzystac z
    wpłatomatu - a tu kicha - wpłatomat nieczynny! Ostatni raz taki wałek był w
    święta - rozumiem - coś się mogło zfrandzolić .. ale teraz? klient chce
    kulturalnie wpłacic dziengi do waszego systemu a tu co? mam sie przenieść
    gdzię indziej?

  • 2. Data: 2006-05-01 16:20:56
    Temat: Re: zepsuty Wpłatomat w Olsztynie po raz kolejny!
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 1 May 2006 17:35:58 +0200, w <e359su$bd6$1@news.task.gda.pl>, "mo"
    <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > święta - rozumiem - coś się mogło zfrandzolić .. ale teraz? klient chce
    > kulturalnie wpłacic dziengi do waszego systemu a tu co? mam sie przenieść

    ROTFL. Wpłatomat drugi raz w miesiącu nieczynny, a ten się pluje. Powinieneś
    być szczęśliwy :).

    Przy okazji -- pisz o jaki bank chodzi.

  • 3. Data: 2006-05-01 17:30:53
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    <m...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > gdzię indziej?

    ROTFL. Wpłatomat drugi raz w miesiącu nieczynny, a ten się pluje. Powinieneś

    jasne! - Multibank

  • 4. Data: 2006-05-01 18:54:41
    Od: "Karol" <k...@...o.s.p.a.m.o2.pl>

    > ROTFL. Wpłatomat drugi raz w miesiącu nieczynny, a ten się pluje.
    > Powinieneś
    > być szczęśliwy :).
    No wiesz, dzisiaj jest pierwszy dzien miesiaca i juz drugi raz wplatomat
    popsuty :-)
    To wqrwia ;p
    pzdr

  • 5. Data: 2006-05-08 06:17:57
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 1 May 2006 19:30:53 +0200, mo <m...@o...pl> wrote:

    > ROTFL. Wpłatomat drugi raz w miesiącu nieczynny, a ten się pluje. Powinieneś
    > być szczęśliwy :).
    >
    > Przy okazji -- pisz o jaki bank chodzi.
    >

    > jasne! - Multibank

    obstawiam ze umiesz go obslugiwac tak jak czytnik news

    --
    pozdrawiam
    Jurek