  • 1. Data: 2010-05-02 16:17:47
    Temat: "zginęli NAD Smoleńskiem"
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    http://www.onet.tv/oswiadczenie-premiera-ws-tragedii
    ,6579215,1,klip.html#

    28 sek... Pierwsze wystapienie tuska:
    zgineli NAD Smoleńskiem ?!

    tusk, z nerwów się tak wysypałeś?

  • 2. Data: 2010-05-02 18:51:16
    Temat: Re: "zginęli NAD Smoleńskiem"
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    TROLLU to nie jest grupa pl.rec.lotnictwo....!!! To jest grupa o
    GPW.....!!!!!!

  • 3. Data: 2010-05-02 20:07:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    Virck wrote:
    > TROLLU to nie jest grupa pl.rec.lotnictwo....!!! To jest grupa o
    > GPW.....!!!!!!

    Niecale 30 lat temu lubilem mordowac. Kacap we mnie w srodku pogrywal.
    Mieszkalem w hrabstwie Lincolnshire, stolicy klusownictwa, wybralem sie
    zapolowac
    na golebie nad swiezo wysadzonym groszkiem znajomego farmera.
    No i leci taki frajer, zobaczyl groszek, zawahal sie i bierze sie do
    ladowania nad
    stolem obiadowym.
    Ja do niego piff-paff a on trup. Patrze a to golab pocztowy,
    biedaczek. Ma prawidlowa obraczke
    na kostce i jest taki nazarty dobra karma,ze az zal patrzec. Wzialem do
    domu bo co mialem robic. Uzalam sie mojej
    ropusze, zonie No 1, ze grzech popelnilem, zabilem golebia szlachetnego,
    pocztowego.
    -A po co on tam lecial? - otrzymalem odpowiedz.

    No wlasnie. Po co ten Kaczor tam lecial? Bylo w domu siedziec, wnuki
    nianczyc a nie latac samolotem
    pelnym frajerow przed oczami kacapa. Sam sobie winien ze go zestrzelili
    na obiad.

    fatso

  • 4. Data: 2010-05-02 20:34:50
    Temat: Re:
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > nianczyc a nie latac samolotem
    > pelnym frajerow przed oczami kacapa. Sam sobie winien ze go zestrzelili

    Tylko "ropuchy" :) mogą wyciągnąć z tej bajki taki morał. Dla nas , ludzi,
    morałem jest "a po co strzelasz z ukrycia do gołębia (pokoju)?"

    pozdrawiam

    kc

  • 5. Data: 2010-05-03 07:24:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kc pisze:

    > Tylko "ropuchy" :) mogą wyciągnąć z tej bajki taki morał. Dla nas , ludzi,
    > morałem jest "a po co strzelasz z ukrycia do gołębia (pokoju)?"
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    bo obsral mi samochod...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2010-05-03 15:06:24
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości
    > TROLLU to nie jest grupa pl.rec.lotnictwo....!!! To jest grupa o

    NTG, wypierdalaj

    http://www.granagieldzie.pl/viewtopic.php?p=6926&sid
    =e3bd6148941c51cf9503239ed29b6034#p6926