  • 1. Data: 2012-02-06 21:47:35
    Temat: złoty bankier 2011
    Od: Ra <r...@g...pl>

    Trochę już stare ale chyba nie było
    http://media2.pl/internet/88404-Internauci-wybrali-n
    ajlepsze-banki.-Wygral-mBank.html

    najlepsze konto: mbank i ing
    najlepsza kk: citi
    najlepszy kredyt samochodowy: multi na 3 miejscu
    najlepsza bankowść mobilna: mbank. Tu faktycznie jest całkim ok ale
    raifaisen który jest na więcej platform nie brał udziału a gorszy
    napewno nie jest. Z resztą nie tyle nie brał co chyba mało kto ma tam
    konto nawet do pierwszej 3 nie wszedł

  • 2. Data: 2012-02-06 22:28:25
    Temat: Re: złoty bankier 2011
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Ra" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepszy kredyt samochodowy: multi na 3 miejscu
    > najlepsza bankowść mobilna: mbank. Tu faktycznie jest całkim ok ale

    Najlepsze konto ale pod wzgledem ?
    IMO tutaj (na grupie) pewnie poukladaloby sie ciut inaczej ;)
    tylko ze tutaj malo kto ma konto w TYLKO w jednym banku
    - ale gdyby kazdy z nas mialby sie zdecydowac
    tylko na ten jeden-jedyny z wszystkimi plusami i minusami to ?
    Co do najlepszej KK .... ale najlepszej w czym ?
    bo bezplatnej ? czy z najlepszym CB, czy moze oprocentowaniem ?

    Ze mBank wygral akurat mnie nie dziwi
    - z reszta chyba dalej najwieksza grupa internautow ma tam konto
    choc niekoniecznie trzyma tam srodki ;)

  • 3. Data: 2012-02-07 07:01:30
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-06 23:28, Waldek pisze:

> [...]
    >
    > Ze mBank wygral akurat mnie nie dziwi
    > - z reszta chyba dalej najwieksza grupa internautow ma tam konto

    Otóż to!
    I nie chodzi tu o jakiś reprezentatywny przekrój, profil "internautów",
    ale internautów głosujących w tej ankiecie. Jednak w tym kontekście
    profil internauty jawi mi się jak go widział Kaczyński - z piwkiem w
    ręce i stówą na koncie (za sprzedaną komórkę). :)
    11 tysięcy głosujących - trochę marna próbka.

    No i cóż to jest to "media2.pl"? Pierwszy raz to widzę. I dlaczego nie
    powołuje się na Bankier.pl zamieszczając "żywcem zerżniętą" tabelę? Nu,
    pagadi! Przyjdzie ACTA, to da wam popalić za podróbkę... Coś mi ten post
    trąci brutforsowym promowaniem gównianej witryny.

    "Za Innowację Finansową Roku uznano natomiast usługę Alior Banku -
    Rachunki bez opłat." - pusty śmiech...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-02-07 07:57:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > "Za Innowację Finansową Roku uznano natomiast usługę Alior Banku - Rachunki
    > bez opłat." - pusty śmiech...

    He he ... moze i ciekawy ten Alior ;)
    mialem tam konto tak dlugo jak byly lokaty 1 dniowki
    ale wygryzla je Optima ... teraz z nieukrywanym zalem
    zamykam pozycje w opitimie lapiac spadajaca belke ....
    / Vincent bedzie musial troche poczekac na wsparcie budzetu ;P /
    Zostawiam w opti tylko srodki "podreczne" - tzw. awaryjne
    - 6,48 jest chyba gwarantowane do konca marca albo kwietnia ?

    Co do rankingu bankow
    - żonka moja glosowalaby na Multi Aquariusa :)
    zas ja hmm... w zaleznosci od postawionych kryteriow
    w minionym roku IMO najlepsze byly klony Czarneckiego
    i najwiecej daly ludkom zarobic - pomijam gowniana obsluge klienta.
    Przez chwile "zabylysnal" Alior a pozniej BGZOpti.
    W zakresie "jakosci" chyba przyznalbym palme Inteligo....

  • 5. Data: 2012-02-07 08:24:00
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-07 08:57, Waldek pisze:

> [...]
    > Przez chwile "zabylysnal" Alior a pozniej BGZOpti.
    > W zakresie "jakosci" chyba przyznalbym palme Inteligo....

    Możemy podzielić się wrażeniami :)

    Alior mnie ominął (czy ja jego, tkwiłem wtedy po uszy w EB). Podobnie
    Multi.
    Opti - przyznałbym im (hej, Bankier - słuchać i podchwycić!) memoriał
    "Naszej Klasy" za kompletną klapę na wejściu i niedoszacowanie rynku.
    Szkoda tylko tych tysięcy tokenów, które będą lada dzień skażać
    środowisko ;)
    Klony Czarneckiego - oczywiście, zaliczyłem wszystkie. BTW - czy FM to
    też jego? Jednak sporo znajomych z DG zainstalowało się w IB, więc coś w
    tym chyba jest.
    O Inteligo zdążyłem już zapomnieć. Mieli pewne zalety związane z
    masowością ajencji PKOBP, ale to przeszłość. Podwiesili się też pod
    obligacje, ale jeśli ktoś miał rach. maklerski (też zaczął być "wszędzie
    za darmo"), to płatki opadły.
    ING ma chyba niezłą sieć oddziałów i pomimo braku sensownej oferty
    depozytów jest IMHO najlepszą alternatywą dla emerytów emigrujących z
    PKOBP. Jeśli ktoś płaci debetówką (wiem - bez sensu, ale dziadki mogą
    nie ogarnąć 2 kart) i nie śmierdzi groszem, to polecam. Założyłem konto
    dla mamy, a że ja też tam mam i jestem upoważniony, to spokojnie nim
    zarządzam. Mamy oszczędności pakuję w "Czarneckie" i gdzie popadnie, na
    mamy telefon robię przelewy z jej konta itd. Niezły tandem. Sam karty do
    Direct'a nie mam.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-02-07 08:52:13
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Możemy podzielić się wrażeniami :)
    >
    > Szkoda tylko tych tysięcy tokenów, które będą lada dzień skażać środowisko ;)

    Niekoniecznie, byc moze beda miec jeszcze cos ciekawego / konkurencyjnego
    w koncu celuja w target lokat ;)

    > Klony Czarneckiego - oczywiście, zaliczyłem wszystkie. BTW - czy FM to też
    > jego?

    O ile pamietam to nie - jakis fundusz zagraniczny ma wiekszosc
    mam tam tylko 1 antybelke bo nic ciekawego akurat nie bylo
    ale przez brak dostepu do niej (bez zakladania konta) odpuscilem sobie

    >Jednak sporo znajomych z DG zainstalowało się w IB, więc coś w tym chyba jest.

    IMO jest to najlepszy z klonow
    - przynajmniej nie ma problemu sie dodzwonic
    a i marmurek maja w razie potrzeby ;)

    > O Inteligo zdążyłem już zapomnieć.

    A ja utrzymuje - chyba najtanszy debet w rachunku na "chwilowki"
    w polaczeniu z KD + do platnosci netowych calkiem niezle sie sprawdza
    a i w razie braku wplatomatu pod reka /jak ktos potrzebuje/
    oddzialow pkobp na pęczki ;)

    > ING ma chyba niezłą sieć oddziałów i pomimo braku sensownej oferty
    Nie wiem - nie interesowalem sie nim (jeszcze)

    > depozytów jest IMHO najlepszą alternatywą dla emerytów emigrujących z PKOBP.

    Idac "po kosztach"
    to mloda wsadzilem do DB a "dziadek" jest dalej w mBąku

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-02-07 09:02:17
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-07 09:52, Waldek pisze:

    > Nie wiem - nie interesowalem sie nim (jeszcze)

    > Idac "po kosztach"
    > to mloda wsadzilem do DB a "dziadek" jest dalej w mBąku

    Dla porządku trzeba przypomnieć, że poważnym mankamentem ING jest
    olewanie 3. sesji elixiru.
    Właśnie wczoraj ok. g 10 zadysponowałem wylew z BGŻO i jak na razie w
    ING sucho...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2012-02-07 10:15:46
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > sesji elixiru.
    > Właśnie wczoraj ok. g 10 zadysponowałem wylew z BGŻO i jak na razie w ING

    Jak widac (chocby po ostatnich postach)
    banki zaczynaja stopniowo przykrecac srube :/
    - oplaty, likwidacja kapitalizacji dziennej, przytrzymywanie zleconych przelewow
    itp...
    Mozliwe ze niebawem z czescia kont trzeba bedzie sie rozstac :]
    - w moim przypadku bez zalu, ot najwyzej bedzie troche plastiku w portfelu mniej

  • 9. Data: 2012-02-07 10:19:59
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    > Dla porządku trzeba przypomnieć, że poważnym mankamentem ING jest
    > olewanie 3. sesji elixiru.

    hej no wlasnie ze juz nie - od dobrego po roku ostatnia sesja u nich to
    17:30 chyba. pozdro

  • 10. Data: 2012-02-07 22:46:48
    Od: Ra <r...@g...pl>

    W dniu 2012-02-07 08:01, maruda pisze:
    > W dniu 2012-02-06 23:28, Waldek pisze:
    >>

    > No i cóż to jest to "media2.pl"? Pierwszy raz to widzę. I dlaczego nie
    to był serwis o tv, kablówkach itp ale teraz zeszli na psy i piszą o
    wszystkim
    Teraz jest info i tu
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/bankowe-oscary-rozd
    ane-mbank-zlotym-bankiem-2011-68537.html
    ale bez tabelki