  • 1. Data: 2005-01-07 08:09:05
    Temat: zmiana OFE
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

    chcę zmienić OFE z CU na Bankowy, Generali, Polsat lub Dom...
    na koncie mam do tej pory niewiele środków <1k.. .jakie są koszta tej
    zmiany?

  • 2. Data: 2005-01-07 08:49:18
    Temat: Re: zmiana OFE
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "mo[]" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chcę zmienić OFE z CU na Bankowy, Generali, Polsat lub Dom...
    > na koncie mam do tej pory niewiele środków <1k.. .jakie są koszta tej
    > zmiany?

    lepiej zostań w CU albo zmień na ING
    na pewno nie na żaden z wymienionych (no może, Generali)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-01-07 09:46:13
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli mo[]
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > chcę zmienić OFE z CU na Bankowy, Generali, Polsat lub Dom...
    > na koncie mam do tej pory niewiele środków <1k.. .jakie są koszta tej
    > zmiany?

    Z CU?
    Co to się takiego stało, że chcesz po tak krótkim* czasie zmienić OFE?
    Na stronie CU nie ma nic na ten temat?

    *wnioskuję to po składce poniżej tysiąca...

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 4. Data: 2005-01-07 13:03:28
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> napisał w
    wiadomości news:crlloq$ifk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Na stronie CU nie ma nic na ten temat?
    >
    > *wnioskuję to po składce poniżej tysiąca...

    dostałem właśnie analize OFE z analizy.pl - CU wypada tam marnie
    (przedostatnie miejsce)
    i to w długo i krótko terminowym okresie czasu...
    i mnie juz krew zalewa - nie mam zamiaru zostac w molochu
    wolę w mniejszym ...

  • 5. Data: 2005-01-07 15:49:40
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli mo[]
> [...]

    > (przedostatnie miejsce)
    > i to w długo i krótko terminowym okresie czasu...
    > i mnie juz krew zalewa - nie mam zamiaru zostac w molochu

    Niepotrzebnie panikujesz.
    Ewentualne korzyści mogą niezrównoważyć kosztów przeniesienia
    (jak tak będziesz skakać co parę lat)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 6. Data: 2005-01-07 22:35:34
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> napisał w
    wiadomości news:crmb6t$97g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Niepotrzebnie panikujesz.
    > Ewentualne korzyści mogą niezrównoważyć kosztów przeniesienia

    nie chcę skakać..
    chce uciec od molocha

  • 7. Data: 2005-01-07 22:53:26
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli mo[]
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > nie chcę skakać..
    > chce uciec od molocha

    Duży może więcej;-)
    Co do kosztów, to na stronie CU powinna być umieszczona informacja.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 8. Data: 2005-01-17 14:51:21