  • 1. Data: 2011-09-26 15:59:49
    Temat: zmiana pinu debetowki OF
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    witam

    wg tabeli prowizji OpenFinance zmiana pinu w bankomacie jest gratis. Tylko w
    których bankomatach? dziś mając chwilę czasu próbowałem 2x w bankomacie BŚ i
    operacja nie powiodła się, tyle że na koncie miałem 0zł. Komunikat o nie
    powodzeniu dopiero wyświetlony po wprowadzeniu raz starego i dwa razy nowego
    pinu.

    m7marek

  • 2. Data: 2011-09-26 19:35:09
    Temat: Re: zmiana pinu debetowki OF
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powodzeniu dopiero wyświetlony po wprowadzeniu raz starego i dwa razy nowego

    Dla Getina nie zadziałało w podobny sposób jak u ciebie w bankomacie Nordea, po
    5 minutach w bankomacie PKO BP poszło bez problemów.

    TomekD

  • 3. Data: 2011-09-27 15:54:19
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 26 Sep 2011 17:59:49 +0200, m7marek <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > bankomacie BŚ i operacja nie powiodła się, tyle że na koncie miałem 0zł.
    > Komunikat o nie powodzeniu dopiero wyświetlony po wprowadzeniu raz

    Mi pracownik GetinOnline zeznał, że pin do ich kart można zmieniać w
    dowolnym bankomacie Euronetu. Zmieniłem pin bez problemu, za pierwszym
    razem.

    Matt

  • 4. Data: 2011-09-28 06:31:06
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości

    > Mi pracownik GetinOnline zeznał, że pin do ich kart można zmieniać w
    > dowolnym bankomacie Euronetu. Zmieniłem pin bez problemu, za pierwszym
    > razem.

    czy tzn, że TYLKO Euronet? szkoda, że nie raczyli o tym nigdzie napisać.

  • 5. Data: 2011-09-28 10:00:27
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 28 Sep 2011 08:31:06 +0200, m7marek <m...@i...pl> wrote:

    > Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości

    > czy tzn, że TYLKO Euronet? szkoda, że nie raczyli o tym nigdzie napisać.

    Według maila od młodszego specjalisty ds. obsługi klienta:
    "Zmiana Pin-u karty debetowej jest możliwa tylko w bankomatach Euronet."

    Matt