  • 1. Data: 2009-02-23 13:59:48
    Temat: zmiana trendu na złotówce
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    No i chyba doczekalismy sie odwrocenia trendu na zlotowce.
    swiece tygodniowe w tym wypadku są jednoznaczne.

    Niewielka zamiana euro na zlotowki przez rzad, oraz zapowiedzi przyjecia
    Euro wystraszyly spekulantow.
    Brawo Donek.

  • 2. Data: 2009-02-23 14:00:23
    Temat: Re: zmiana trendu na złotówce
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Eizoman" <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > swiece tygodniowe w tym wypadku są jednoznaczne.
    >
    > Niewielka zamiana euro na zlotowki przez rzad, oraz zapowiedzi przyjecia

    ja bym z tym zaczekał do 27.02....do gdzieś tak 11:00.

  • 3. Data: 2009-02-23 14:05:30
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Eizoman" <e...@g...pl> wrote in message

    > ja bym z tym zaczekał do 27.02....do gdzieś tak 11:00.

    dzisiaj dopiero poniedzialek, ale oczami wyobrazni widze swiece tygodniową
    :)

  • 4. Data: 2009-02-23 14:07:33
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Ej tam....To tylko tymczasowy spadek....Do wakacji bedzie jeszcze pobicie
    ostatniej gorki i rozbicie jej w puch....

  • 5. Data: 2009-02-23 14:34:58
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
    > Ej tam....To tylko tymczasowy spadek....Do wakacji bedzie jeszcze pobicie
    > ostatniej gorki i rozbicie jej w puch....

    spodziewam sie utworzenia formacji glowy z ramionami. Teraz glowka, a za 1-2
    tygodnie drugie ramie.
    kiedy to mozna sie spodziewac wiekszego popytu na eurpln zwiazanego z
    wygasaniem czesci opcji.
    A później przydałoby sie wypełnienie formacji czyli spadek w okolice 4zl
    eurpln

  • 6. Data: 2009-02-23 14:44:07
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    > Niewielka zamiana euro na zlotowki przez rzad, oraz zapowiedzi przyjecia
    > Euro wystraszyly spekulantow.
    > Brawo Donek.

    nawet na tej grupie rzadowy PR sieje spustoszenie...
    zdazyles na gorce przewalutowac kredyt.. Nowak zdazyl... choc wyglada, ze
    nie kupiles dolcy po 2 zeta albo sprzedales po 2 i czekasz az odbije

    NY

  • 7. Data: 2009-02-23 17:01:47
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    taa zmiana trendu, do zobaczenia na euro po 5 zl. dopiero wtedy potezna
    korekta.

  • 8. Data: 2009-02-23 18:43:38
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Eizoman" <e...@g...pl> wrote in message
    > No i chyba doczekalismy sie odwrocenia trendu na zlotowce.
    > swiece tygodniowe w tym wypadku są jednoznaczne.

    Tyle kredytow co jest do splacania w chf to jeszcze dlugo zmiany trendu nie
    bedzie.

  • 9. Data: 2009-02-23 22:51:00
    Od: "Jacek Placek" <nie_podaję_maila@gmail.com>

    > Tyle kredytow co jest do splacania w chf to jeszcze dlugo zmiany trendu
    > nie
    > bedzie.

    było dużo gdy CHF szybował w dół do 2 zł więc to marny argument.
    Moim zdaniem koniec spekulacji złotówką i powolne umacnianie się właśnie sie
    zaczęło.

  • 10. Data: 2009-02-23 22:55:19
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jacek Placek wrote:

    > Moim zdaniem koniec spekulacji złotówką i powolne umacnianie się właśnie
    > sie zaczęło.

    Rzuc okiem na gieldy i zweryfikuj poglady ;)

    --
    in