  • 1. Data: 2010-11-16 09:47:23
    Temat: zniknely karty kredytowe z polbanku
    Od: fiki <b...@g...com>

    zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
    nie ma. ma tez ktos tak?

  • 2. Data: 2010-11-16 10:35:45
    Temat: Re: zniknely karty kredytowe z polbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 01:47:23 -0800 (PST), fiki napisał(a):

    > zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
    > nie ma. ma tez ktos tak?

    Już są, aczkolwiek nie wygenerował mi się wyciąg na 15.11

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-11-16 10:37:42
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Czesc,
    > zniknely mi karty kredytowe z serwisu polbank24. wczoraj byly dzisiaj
    > nie ma. ma tez ktos tak?

    Potwierdzam. System twierdzi, ze brak mozliwosci wyswietlenia szczególowych
    informacji do rachunku, lub jakos podobnie.
    Rano przy próbie wejscia do zakladki "Moje finanse" nastepowalo
    automatycznie wylogowanie. Potem to poprawili, ale zniknely karty kredytowe.
    Napisalem do nich pytanie w tej sprawie. Zobaczymy co odpowiedza.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 4. Data: 2010-11-16 11:07:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:37:42 +0100, Bartnick napisał(a):

    > Potwierdzam. System twierdzi, ze brak mozliwosci wyswietlenia
    > szczególowych informacji do rachunku, lub jakos podobnie.

    A ja mam, ale jedną (wypowiedziana wreszcie mi bezpowrotnie zniknęła).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2010-11-16 11:26:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:07:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A ja mam, ale jedną (wypowiedziana wreszcie mi bezpowrotnie zniknęła).

    Znikneła z "Informacji o karcie" ale to już jakiś czas temu, w "Wyciągi z
    Kart Kredytowych" powinna być dalej.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-11-16 11:47:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 12:26:53 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Znikneła z "Informacji o karcie" ale to już jakiś czas temu, w "Wyciągi
    > z Kart Kredytowych" powinna być dalej.

    I tak to dokładnie wygląda :)

    --
    :-) Olgierd