  • 1. Data: 2004-11-11 18:43:40
    Temat: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: v...@p...onet.pl

    jak poprawnie należy zniszczyć karte płatniczą? samo przedziurawienie paska
    magnetycznego wystarczy czy należy ja przeciąć na pół?

    Pozdrawiam
    W.

  • 2. Data: 2004-11-11 19:01:37
    Temat: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > jak poprawnie należy zniszczyć karte płatniczą? samo przedziurawienie paska
    > magnetycznego wystarczy czy należy ja przeciąć na pół?

    Przetnij na cztery. Większa pewność ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-11-11 19:13:03
    Od: v...@p...onet.pl

    > Przetnij na cztery. Większa pewność ;)
    ...nie zansz sie, to sie nie wypowiadaj! i po co taka zlosliwosc?

  • 4. Data: 2004-11-11 19:16:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-11 20:13, Użytkownik v...@p...onet.pl napisał:

    > ...nie zansz sie, to sie nie wypowiadaj! i po co taka zlosliwosc?

    Spal i zakop.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-11-11 19:22:28
    Od: v...@p...onet.pl

    > Spal i zakop.

    Ty chyba juz swoj mozg zakopales?

  • 6. Data: 2004-11-11 19:24:08
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 20:16:40 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> napisał:

    > Spal i zakop.

    Ja bym rozrzucił resztki na cztery strony świata, splunął za siebie trzy
    razy przez lewe ramię. Oczywistym chyba jest, że trzeba to robić o pełni
    ksieżyca przy kapliczce na rozstaju dróg. :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 7. Data: 2004-11-11 19:35:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-11 20:22, Użytkownik v...@p...onet.pl napisał:
    > Ty chyba juz swoj mozg zakopales?

    Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś na swoje oba pytania?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-11-11 19:51:18
    Od: v...@p...onet.pl

    trudno cos zakopac jak sie to spali , no chyba ze prochy..

    > Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś na swoje oba pytania?

    ..czy przediurawiona karta na pasku magnetycznym bedzie juz nieaktywna czy tez
    calkowite jej przeciecie definytywnie ja uniewaznia?

  • 9. Data: 2004-11-11 20:03:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > ..czy przediurawiona karta na pasku magnetycznym bedzie juz
    > nieaktywna czy tez calkowite jej przeciecie definytywnie ja
    > uniewaznia?

    Na same karty jest norma ISO, ale nie AFAIR ma tam nic o unieważnianiu
    karty.
    Czyli należy niszczyć do momentu aż zdrowy rozsądek każe przestać.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-11-11 20:03:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-11 20:51, Użytkownik v...@p...onet.pl napisał:

    > ..czy przediurawiona karta na pasku magnetycznym bedzie juz nieaktywna czy tez
    > calkowite jej przeciecie definytywnie ja uniewaznia?

    No to Ci napisałem przecież, że jeśli chcesz mieć w 100% pewność, to
    ją spal, albo potnij tak, żeby nikt nie mógł jej poskładać.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl