  • 1. Data: 2006-11-10 14:39:51
    Temat: znow padło inteligo?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Wpierw był komunikat przerwa techniczna, a teraz nawet serwera nie ,kto wie
    jak długo?

  • 2. Data: 2006-11-10 14:53:10
    Temat: Re: znow padło inteligo?
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    TMK wrote:
    > Wpierw był komunikat przerwa techniczna, a teraz nawet serwera nie ,kto wie
    > jak długo?

    Jak dla mnie dzialalo caly czas.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "My interest is in the future, because that's
    where I'll be spending the rest of my life."
    Woody Allen (1935); US actor, movie director and writer.

  • 3. Data: 2006-11-13 08:27:16
    Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "TMK"

    > Wpierw był komunikat przerwa techniczna, a teraz nawet serwera nie ,kto
    > wie
    > jak długo?

    Nie wiem ile to trwalo, ale tez to wszystko widzialem bo akurat bylem
    zalogowany

    Leszek