Produkty Klasztorne S.A. na NewConnect
2013-12-19 10:26
Debiut Produkty Klasztorne S.A. na NewConnect © AshDesign - Fotolia.com
Przeczytaj także: Debiut Cereal Planet PLC na NewConnect
O emitencie:Emitent działa w branży spożywczej i od 2007 r. tworzy grupę produktów spożywczych w segmencie Premium pod wspólną marką „Produkty Klasztorne”, wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne” w obszarze produktów nabiałowych stanowić będzie marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r. Ponadto od lipca 2013 r. Produkty Klasztorne S.A. rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „MNICH”.
Obecnie oferta handlowa Spółki dzieli się na 6 głównych grup produktowych pod marką „Produkty Klasztorne” W podziale na grupy produktowe, Spółka posiada w swojej ofercie ponad 100 podstawowych produktów występujących w różnych formach opakowania takich jak:
- wędliny i wyroby mięsne,
- nabiał,
- wyroby garmażeryjne,
- słoje, smalce, pasztety,
- makarony,
- piwo .
fot. AshDesign - Fotolia.com
Debiut Produkty Klasztorne S.A. na NewConnect
O ofercie:
- Oferta/sprzedaż: 2 390 500 akcji serii C
- Wartość oferty: 764 960 zł
- Kurs odniesienia: 0,32 zł
- Wartość spółki (wg kursu odniesienia): 3,64 mln zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych (wg kursu odniesienia): 2,2 mln zł
- Autoryzowany Doradca: Equity Market Consulting Group Sp z o.o.
- Animator: DM BDM S.A.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)