Listonosz sprzeda polisę. Poczta Polska wprowadza "Ubezpieczenia pocztowe"
2014-02-19 19:52
Listonosz © apops - Fotolia.com
Przeczytaj także: Ubezpieczenia: na co się skarżymy?
Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych – OC, autocasco, assistance i NNW będzie oferowana przez Pocztę Polską wspólnie z PTUW – Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych i MTU – Moim Towarzystwem Ubezpieczeń. Pozostałe ubezpieczenia majątkowe, przede wszystkim ubezpieczenia nieruchomości będą oferowane przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Pocztowe, podmiot z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej. Wszystkie ubezpieczenia będą sprzedawane pod wspólną marką „Ubezpieczenia pocztowe”.Poczta Polska przygotowała już sieć dystrybucji ubezpieczeń. Utworzono 640 pocztowych stref finansowych - wydzielonych miejscach w placówkach, z obsługą dedykowaną sprzedaży polis i produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Jednak polisę będzie można kupić także w "zwykłym" oddziale pocztowym - do ich sprzedaży przeszkolonych zostało niemal 6 tys. osób, które już sprzedają produkty ubezpieczeniowe. Placówki pocztowe zostały też wyposażone w aplikacje do sprzedaży ubezpieczeń online.
Nowością będzie możliwość kupienia polisy u listonosza. Proces ten ma być przeprowadzany za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne i dostosowany do specyfiki pracy osób doręczających korespondencję.
oprac. : Joanna Gacka / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)