Meritum Bank Mobilny
2014-03-27 13:37
Meritum Bank Mobilny © apops - Fotolia.com
Przeczytaj także: Meritum Bank wprowadza logowanie na odcisk palca
Meritum Bank Mobilny to aplikacja umożliwiająca bankowanie w pełni mobilnie. Każdy, kto chce rozpocząć korzystanie z usług bankowych nie musi już nawet używać komputera, a tym bardziej udawać się w tym celu do oddziału Banku. Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm korzystających ze smartfonów z systemem operacyjnym Android (wersja 2.3 i wyższe) lub iOS (wersja 5 i wyższe).– Przy budowie systemu przyjęliśmy założenie, że ma to być rozwiązanie kompletne. Nasza aplikacja może zastąpić serwis internetowy, bez względu na to, czy korzysta z niej klient indywidualny czy firma. Postawiliśmy na rozwiązanie, które znosi większość „fizycznych” ograniczeń, na jakie napotyka klient korzystając ze standardowych kanałów komunikacji z bankami. Użyteczność aplikacji i procesów jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych i połączona z rozwiązaniami dotychczas wykorzystywanymi w Internecie pozwoliła nam przełamać kolejne bariery i rozszerzyć zakres usług oferowanych przez telefon komórkowy. To kolejny krok w rozwoju usług i serwisów bankowych, który naszym zdaniem niesie konkretną wartość dla klientów – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor bankowości internetowej w Meritum Banku.
fot. mat. prasowe
Funkcja Zapłać mi
Zarówno w przypadku klientów posiadających konto w Meritum, jak również osób i przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem rachunku, wystarczy ściągnąć aplikację na swój telefon. Można ją pobrać z Google Play oraz App Store. Klient rozpoczynający relację z Meritum Bankiem za pośrednictwem smartfona może oczywiście korzystać ze wszystkich innych kanałów dostępu, czyli bankowości internetowej, oddziałów oraz infolinii. Analogicznie, bankowość mobilna jest dostępna również dla wszystkich dotychczasowych klientów Banku.
fot. mat. prasowe
Najczęściej używane funkcje
Nowoczesny interfejs i wygoda użytkowania
Projektując wygląd aplikacji Meritum Bank położył nacisk na szybki dostęp do najważniejszych informacji i najczęściej używanych funkcji oraz prostą i intuicyjną nawigację.
– Jak wynika z badań, użytkownicy bankowości mobilnej najczęściej korzystają z funkcji sprawdzenia salda, historii oraz dokonują przelewów. Dlatego w naszej aplikacji mobilnej funkcje te dostępne są już z poziomu pierwszego ekranu. Dostęp do wszystkich pozostałych możliwości zapewnia wygodne, wysuwane menu oraz widgety, za pomocą których użytkownik może sprawnie poruszać się po aplikacji – podkreśla Marcin Kusznier, project manager odpowiedzialny za projekt bankowości mobilnej Meritum Banku.
fot. mat. prasowe
Kupno i sprzedaż waluty
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (1)
-
Grzegorz_Knychala / 2014-06-30 14:00:25
Meritum Bank posiada bardzo dobry dostęp mobilny, choć tylko dla IOS iAndroid. Jednak nikt nie założy konta z powodu wsparcia dla urządzeń mobilnych. Na szczęście Meritum Bank dysponuje naprawdę fajnymi produktami, na przykład kontem firmowym Meritum Bez Granic. To niezwykle tanie konto może być założone przez niemal wszystkie formy prawne firm. Na dodatek wypłaty z bankomatów kraju są darmowe. Jeśli chcecie poczytać sobie o tym koncie, proponuję wejść na np. http://www.wybierarka.pl/konto_firmowe#list gdzie można szybko i wygodnie porównać wiele kont. [ odpowiedz ] [ cytuj ]