mBank: mPlatforma Walutowa stworzona z myślą o MSP
2014-09-02 12:51
mPlatforma Walutowa stworzona została z myślą o MSP © m0skit - Fotolia.com
Przeczytaj także: mKantor dla klientów indywidualnych od mBanku
To najbardziej ergonomiczna i intuicyjna platforma na rynku. Aby dokonać transakcji wymiany walut, wystarczą dwa kliknięcia – mówi Jarosław Stefański, manager wydziału produktów dodatkowych w departamencie małych i średnich firm mBanku. – Ponadto, w przeciwieństwie do kantorów internetowych, transakcja rozliczona jest natychmiast, a pieniądze trafiają na konto klienta od razu, bez wielogodzinnego oczekiwania na realizację transakcji. Klient nie musi też logować się do osobnego systemu – dodaje Stefański. Dzięki zintegrowaniu usługi z serwisem bankowości elektronicznej, z którego na co dzień korzysta klient, wszystkie wykonane operacje widoczne są w jednym miejscu.Przydatny link:
Przelicznik walut
Adam Pers, dyrektor departamentu sprzedaży rynków finansowych mBanku tłumaczy, że – w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań – mBank nie zdecydował się na udostępnienie małym firmom rozwiązań dedykowanych korporacjom. –
mPlatforma Walutowa to narzędzie od podstaw zbudowane z myślą o mikro i średnich przedsiębiorcach. Usługa łączy w sobie nowoczesną technologię, dostępną w bankowości detalicznej mBanku, z doświadczeniem i poziomem cen dostępnymi dla rynku korporacyjnego. Klient otrzymuje pełny zakres transakcji, których potrzebuje: natychmiastowe, SPOT oraz oferty walutowe.
fot. m0skit - Fotolia.com
mPlatforma Walutowa stworzona została z myślą o MSP
Chociaż wszystkie transakcje walutowe można wygodnie przeprowadzić w trybie online, mBank w ramach usługi gwarantuje każdemu przedsiębiorcy także wsparcie dealerów walutowych. – Dealer, będąc źródłem wiedzy o rynku, zdejmuje z barków klienta konieczność obserwacji sytuacji rynkowej. Pomoże wybrać moment, w którym należy przeprowadzić transakcję, oraz wesprze w negocjacji cen dla transakcji niestandardowych – informuje Jarosław Stefański z mBanku.
mPlatformę Walutową mBanku wyróżniają:
- Prosta obsługa – narzędzie dostępne bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Klient nie potrzebuje dodatkowych loginów czy haseł.
- Szybkość – aby kupić lub sprzedać walutę wystarczą dwa kliknięcia. Z badań mBanku wynika, że klient przed zawarciem transakcji pięć razy sprawdza aktualne kwotowania walut. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu tego procesu, użytkownicy mPlatformy Walutowej oszczędzają cenny czas.
- Wsparcie banku – każdy klient otrzymuje wsparcie dealera, który zdejmuje z jego barków potrzebę śledzenia sytuacji rynkowej i wyszukiwania momentów, w których kurs waluty jest korzystny dla jego firmy.
- Elastyczność – oprócz standardowej transakcji zakupu/sprzedaży waluty, klienci mogą składać oferty walutowe (transakcje, w wypadku których to klient określa interesującą go cenę; w przypadku jej osiągnięcia przez rynek, transakcja zostaje zrealizowana automatycznie).
mPlatforma Walutowa, stworzona od podstaw z myślą o potrzebach firm z segmentu MSP, to doskonałe uzupełnienie bankowości elektronicznej mBanku. W jej ramach mali i średni przedsiębiorcy mają dostęp zarówno do nowego narzędzia walutowego, jak i innych rozwiązań. Firmom, tak jak i klientom indywidualnym, przyda się mNawigacja finansowa (pozwalająca efektywniej zarządzać wydatkami) oraz m.in. dostęp do Eksperta Online (czyli wirtualnego oddziału, czynnego całą dobę).
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)