Bank Millennium: aplikacja mobilna z biometrycznym dostępem
2015-05-12 14:03

Aplikacja mobilna Banku Millennium z biometrycznym dostępem © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Bank Millennium zapowiada Millenet nowej generacji
Logowanie odciskiem palca
Nowy produkt Banku Millennium to jedna z pierwszych na rynku aplikacji z możliwością biometrycznego logowania. Klienci przyzwyczajeni do tradycyjnych rozwiązań ciągle jednak będą mogli korzystać z logowania kodem PIN.
Karty lojalnościowe
Jedną z nowych funkcjonalności aplikacji jest skrytka na karty lojalnościowe. To rozwiązanie może szczególnie przypaść do gustu tym, którzy mają już dość przechowywania niezliczonej ilości plastików w portfelu. Aplikacja daje możliwość łatwego katalogowania wizerunków kart w pamięci telefonu i korzystania z nich w sklepach i punktach usługowych. Proces wprowadzania kart do pamięci nie jest skomplikowany - wystarczy je zeskanować i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.
Bank w zegarku
Po synchronizacji aplikacji ze smartwatchem, użytkownik może, po zerknięciu na nadgarstek: sprawdzić saldo rachunków i kart, znaleźć najbliższy oddział lub bankomat Banku Millennium, skorzystać z nawigacji oraz sprawdzić aktualne kursy walut.
fot. mat. prasowe
Aplikacja mobilna Banku Millennium z biometrycznym dostępem
Użytkownicy bankowości mobilnej Banku Millennium mogą korzystać z aplikacji, do której dostaną się przy pomocy odcisku palca.
Personalizacja czyli jeszcze bardziej Twoja aplikacja
Aplikację zaprojektowano tak, by łatwo ją było dopasować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Można więc ustawić dowolne tło, określić skróty do najczęściej wykonywanych operacji i dodać widgety, dzięki którym bez logowania łatwo sprawdzić stan konta/karty czy zapłacić BLIKIEM. Dużym ułatwieniem jest również możliwość modyfikowania listy odbiorców bezpośrednio w aplikacji.
Nowa aplikacja to również nowa szata graficzna i bardziej czytelna prezentacja informacji. Wszystkie najczęściej wyszukiwane dane są łatwo dostępne i wizualnie podkreślone. Dodatkowo, maksymalnie uproszczona usługa przelewu trwa jeszcze krócej i jest jeszcze bardziej wygodna. Nowością są też poradniki pokazujące jak korzystać z aplikacji i dopasować ją do swoich potrzeb.
fot. mat. prasowe
Aplikacja mobilna Banku Millennium
Klienci przyzwyczajeni do tradycyjnych rozwiązań ciągle jednak będą mogli korzystać z logowania kodem PIN.
Nowa Aplikacja mobilna Banku Millennium dostępna jest na wszystkie urządzenia z systemami operacyjnymi Android oraz iOS od wersji odpowiednio 4.0 i 7.0.
Bankowość mobilna to olbrzymi potencjał, który chcemy jak najlepiej wykorzystać. Dlatego intensywnie pracowaliśmy nad stworzeniem aplikacji, która dostosuje się do indywidualnych potrzeb użytkownika zarówno jeśli chodzi o wygląd, funkcjonalność jak i dostępność poszczególnych operacji. W tym półroczu planujemy jeszcze uruchomienie serwisu transakcyjnego Millenet w technologii Responsive Web Design (RWD). - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)