Debiut OUTDOORZY SA na rynku NewConnect
2016-12-06 13:25
Sklep sportowy © stockphoto-graf - Fotolia.com
Przeczytaj także: Debiut 71MEDIA SA na NewConnect
Historia i działalność emitenta
Outdoorzy Spółka Akcyjna powstała w wyniku przekształcenia ze spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz i Łukasz Golonka z dnia 27 marca 2013 roku.
Outdoorzy s.c. Paweł Miśkiewicz i Łukasz Golonka powstała w roku 2008. Ideą powstania przedsiębiorstwa było stworzenie sklepu internetowego, który skupi wokół siebie społeczność górską i jednocześnie zaproponuje jej profesjonalną obsługę w doborze sprzętu. Przez następnych kilka lat firma budowała swoją silną pozycję na rynku e-commerce jako profesjonalnego sklepu skierowanego do wszystkich entuzjastów sportu - gór, wspinania, outdooru czy podróży. Z roku na rok ilość produktów, ich zróżnicowanie oraz ilość działów zwiększała się. W 2013 roku spółka cywilna została przekształcona w spółkę akcyjną. W tym samym roku nastąpiła również zmiana właścicielska poprzez sprzedaż wszystkich akcji przez założycieli, firmie Robinson Europe SA. Założyciele spółki Outdoorzy s.c. pozostali członkami zarządu Outdoorzy SA i są nimi do chwili obecnej.
Spółka prowadzi działalność handlową obejmującą sprzedaż odzieży oraz sprzętu sportowo-turystycznego wyłącznie w formie sklepu internetowego. Sklep internetowy outdoorzy.pl powstał w kwietniu 2008 roku.
Produkty oferowane przez Spółkę podzielone zostały na 11 kategorii sprzedażowych: odzież męska, odzież damska, buty, plecaki i torby, turystyka, wspinaczka, akcesoria, bieganie, księgarnia, rowery, sporty zimowe.
Spółka w swojej ofercie posiada blisko 250 najlepszych i najpopularniejszych marek.
fot. stockphoto-graf - Fotolia.com
Sklep sportowy
Cele emisyjne
- Zwiększenie zatowarowania magazynu, co pozwoli na realizację zamówień w opcji wysyłki w ciągu 24h. Zminimalizuje to tym samym procent zamówień odrzuconych lub niezrealizowanych z powodu długiego terminu oczekiwania przez klienta na dostawę towaru, a tym samym zmniejszy koszty logistyczne (94,99% środków z emisji; środki wykorzystane).
- Zmodernizowanie silnika sklepu, aktualizacja wyglądu sklepu na bardziej aktualny oraz optymalizacja filtrowania, wyszukiwania produktów przez klienta, aby był intuicyjny i bardziej przyjazny (1,24% środków z emisji; środki wykorzystane).
- Wprowadzenie responsywnej wersji sklepu, w celu umożliwienia korzystania z niego użytkownikom urządzeń mobilnych (1,84% środków z emisji; środki planowane do wykorzystania, na dzień sporządzenia dokumentu informacyjnego niewykorzystane).
- Budowanie zasięgu oraz bazy lojalnych klientów, którzy będą powracać (1,93% środków z emisji; środki wykorzystane).
O emitencie
- Nazwa spółki: OUTDOORZY S.A.
- Debiut w 2016 r. na NC: 15
- Sektor/spółka w sektorze: e-handel
- Miejsce siedziby: Warszawa
- Przedmiot działalności: Spółka prowadzi działalność handlową obejmującą sprzedaż odzieży oraz sprzętu sportowo-turystycznego wyłącznie w formie sklepu internetowego. Sklep internetowy outdoorzy.pl powstał w kwietniu 2008 roku
- Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Oferta prywatna 2.500.000 nowych akcji serii C
- Wartość oferty: Oferta prywatna: 625.000,00 zł
- Cena sprzedaży: Cena emisyjna akcji serii C: 0,25 zł
- Kurs odniesienia: 0,25 zł
- Wartość spółki: 2.625.000 zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych: 1.125.000 zł
- Autoryzowany Doradca: Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A.
- Animator: Dom Maklerski BDM S.A.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)