Startuje odświeżona platforma iPKO biznes
2017-03-30 14:38
Startuje odświeżona platforma iPKO biznes © yellowj - Fotolia.com
Przeczytaj także: PKO Bank Polski: Mini Ratka dostępna online
Od narodzin iPKO biznes minęło już 10 lat. Przez ten czas serwis nieustannie się rozwijał. Ostatnio wprowadzono kolejne zmiany. Nowa odsłona została udostępniona klientom w ramach programu pilotażowego. Tym, co rzuca się w oczy jest dopasowanie szaty graficznej do reszty serwisów PKO BP, dzięki czemu użytkownik korzystający zarówno z usług dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych ma zyskiwać wrażenie spójności. Na razie dostępne są 2 wersje językowe - polska i angielska, a już wkrótce także niemiecka.- Najświeższa odsłona iPKO biznes oraz wdrożenie aplikacji mobilnej to odpowiedź na potrzeby i sugestie formułowane przez użytkowników. Nowe funkcje mają również usprawniać wymianę informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi oraz kadrowo-płacowymi – mówi Mariusz Dąbrowski, Dyrektor Biura Produktów Transakcyjnych.
iPKO biznes obsługuje dziś gigantów z sektora ubezpieczeniowego, energetycznego, telekomunikacyjnego, paliwowego oraz prawie wszystkie największe jednostki samorządu terytorialnego. Serwis obsługuje przeszło 0,5 miliona przelewów dziennie, a korzysta z niego już blisko 40 tys. klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników. Trwa właśnie pilotaż aplikacji mobilnej iPKO biznes, z której w niedługim czasie będą mogli korzystać wybrani klienci przechodzący na nowy serwis transakcyjny.
fot. mat. prasowe
iPKO biznes - widok ekranu
Nowe iPKO biznes to przede wszystkim:
- odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego,
- dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy,
- personalizacja wyświetlanych informacji , zestawień, filtrów, importu i eksportu danych,
- wymiana informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – eksport i import danych,
- nowa strona startowa prezentująca wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane transakcje intuicyjna nawigacja.
iPKO biznes zostało uruchomione w 2007 roku jako dedykowane rozwiązane do obsługi przedsiębiorstw. Co roku wdrażanych jest do kilkunastu zmian, w tym również funkcje podnoszące bezpieczeństwo systemu. Zgodnie ze strategią na lata 2016-20 PKO Bank Polski modyfikuje paletę usług, uwzględniając rozwój oferty produktowej oraz digitalizację obsługi w celu umocnienia pozycji na rynku jako wiodącego partnera dla firm.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)