BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect
2017-07-12 12:18
BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect © ilkercelik - Fotolia.com
Przeczytaj także: Debiut ACKERMAN S.A. na NewConnect
Zgodnie z informacjami zawartymi w Dokumencie informacyjnym, Emitent rozpoczął działalność w II połowie 2015 roku w branży IT, w segmencie marketingu internetowego oraz e-commerce.Głównym obszarem aktywności Spółki jest świadczenie kompleksowych usług marketingu internetowego (content marketing), obejmującego takie usługi jak: pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, social media marketing, influencer marketing, projektowanie serwisów internetowych oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań informatycznych, wykorzystywanych jako alternatywne platformy marketingowe i sprzedażowe (serwisy internetowe) oraz narzędzia wspierające sprzedaż (sklepy z funkcjonalnościami zarządzania magazynem i obiegiem dokumentów, aplikacje mobilne i gry mobilne).
Kampanie marketingowe realizowane są głównie w mediach elektronicznych, od mediów społecznościowych, poprzez tworzone i kreowane tematyczne grupy zainteresowań, po narzędzia interaktywne, w tym gry mobilne. Na potrzeby działań reklamowych Spółka wykorzystuje profile społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, Snapchat, blog marketingowy i inne oraz ich wersje przeznaczone dla urządzeń mobilnych. Dzięki rozpowszechnieniu urządzeń mobilnych serwisy społecznościowe obecne są w życiu użytkowników wszędzie tam, gdzie możliwy jest dostęp do Internetu.
Poza typowymi usługami content marketing, świadczonymi w modelu B2B, Spółka wytwarza także własne produkty, które służą prowadzeniu masowej komunikacji i bazują na tzw. marketingu szeptanym, prowadzonym przez blogerów i vlogerów. Założeniem Spółki jest stworzenie wokół tych produktów ekosystemów społecznościowych, wykorzystywanych do promowania określonych grup produktów (influencer marketing) i pobierania prowizji od zysku, wypracowanego ze sprzedaży danego produktu, ustalanej indywidualnie we współpracy z danym podmiotem. Zyskiem jest prowizja od sumy, którą wypracuje bloger swoimi działaniami marketingowymi. Kwota jego zysku ustalana jest w momencie przyjęcia przez niego zlecenia.
Przykładem takich rozwiązań są uruchomione platformy EraCoin, Brand Sabbath oraz przygotowana do uruchomienia w trzecim kwartale 2017 roku platforma Sorry Coach.
fot. ilkercelik - Fotolia.com
BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect
O emitencie
- Nazwa spółki: BIT EVIL S.A.
- Debiut w 2017 r. na NC: 6
- Sektor/spółka w sektorze: INFORMATYKA - POZOSTAŁE
- Miejsce siedziby: Warszawa
- Przedmiot działalności: Głównym obszarem aktywności Spółki jest świadczenie kompleksowych usług marketingu internetowego (content marketing), obejmującego takie usługi jak: pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, social media marketing, influencer marketing, projektowanie serwisów internetowych oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań informatycznych, wykorzystywanych jako alternatywne platformy marketingowe i sprzedażowe (serwisy internetowe) oraz narzędzia wspierające sprzedaż (sklepy z funkcjonalnościami zarządzania magazynem i obiegiem dokumentów, aplikacje mobilne i gry mobilne).
-
Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna):
-
Oferta prywatna:
140.000 akcji po cenie 1 zł za akcję (przed splitem: 700 akcji po cenie 200 zł za akcję) -
Sprzedaż akcji:
Sprzedaż 1.066.002 akcji serii A1, A2, B oraz C przez akcjonariuszy Spółki po cenie 1,75 zł za akcję.
-
Oferta prywatna:
-
Wartość oferty:
- Oferta prywatna: 140.000 zł
-
Sprzedaż akcji:
Transakcje kupna-sprzedaży: 1.865.504 zł
-
Cena sprzedaży:
-
Cena emisyjna akcji
a. serii A1 - C: 0,50 zł
b. serii D: 1,00 zł -
Cena transakcji kupna-sprzedaży:
a. 1,75 zł
-
Cena emisyjna akcji
- Wartość spółki: 2.345.000 zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych: 2.345.000 zł
- Autoryzowany Doradca: CELLICA sp. z o.o.
- Animator: Dom Maklerski BOŚ S.A.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (1)
-
netpoint.systems / 2017-07-13 13:27:12
Takich firm przybywa jak grzybów po deszczu, branża SEO chyli się ku upadkowi, teraz mały żuczek nie będzie w stanie się przebić w wynikach Google na topowe frazy bo to będzie się wiązało z bardzo szeroko zakrojonymi działaniami zwanymi marketingiem internetowym na który nie każdą małą firmę stać. Treści, budowanie trustu to dziś jedyna metoda na zbudowanie pozycji w Internecie. [ odpowiedz ] [ cytuj ]