Debiut BRAND 24 S.A. na NewConnect
2018-01-30 12:01
Debiut BRAND 24 S.A. na NewConnect © ilkercelik - Fotolia.com
Przeczytaj także: HUCKLEBERRY GAMES SA debiutuje na NewConnect
Spółka Brand 24 S.A. została założona przez Michała Sadowskiego (obecnie Prezesa Spółki), Piotra Wierzejewskiego, Karola Wnukiewicza oraz Dawida Szymańskiego we wrześniu 2011 roku. Pierwszą siedzibą spółki była Warszawa. W 2011 roku 30% udziałów w spółce objęła spółka LARQ S.A. notowana na Rynku Głównym.W 2014 roku Emitent uruchomił testową wersję globalną oprogramowania Brand 24. W tym samym roku pozyskał pierwszych klientów ze Stanów Zjednoczonych. W 2016 roku Venture Inc S.A. (twórcy i kluczowi menadżerowie LiveChat Software) zainwestował w 11,5% akcji Emitenta. W tym samym roku liczba klientów oprogramowania Brand 24 przekroczyła 1000. W 2017 roku Emitent podjął decyzję o przeniesieniu siedziby do Wrocławia. Na koniec 2017 roku liczba klientów przekroczyła 2000.
Działalność Grupy prowadzona jest w ramach dwóch spółek: Brand 24 S.A., która prowadzi działalność na polskim rynku usług monitoringu Internetu oraz Brand 24 Global Inc, która odpowiada za obsługę klientów spoza Polski. Emitent posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym Brand 24 Global Inc.
fot. ilkercelik - Fotolia.com
Debiut BRAND 24 S.A. na NewConnect
Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter, na blogach, forach oraz w serwisach informacyjnych.
Oprogramowanie Brand24 zgodnie z kryteriami zdefiniowanym przez użytkownika zbiera i wstępnie analizuje publiczne wzmianki na temat: marek, produktów oraz ogólnie poruszanych tematów zawierających monitorowane słowa kluczowe. Oprogramowanie dostępne jest w wersji web (za pośrednictwem przeglądarki internetowej) oraz w formie aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w Dokumencie Informacyjnym Brand24 monitoruje ok. 50 000 słów kluczowych dla klientów pochodzących z ponad 85 krajów m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Polski, Indonezji, Włoch, Bułgarii, Kanady, Singapuru, Emiratów Arabskich oraz Australii. W gronie użytkowników narzędzia Brand 24 znajdują się takie marki jak Intel, Carlsberg, IKEA, Raiffesen Raiffeisen Polbank, H&M, Vichy, GlaxoSmithKleine, czy Credit Agricole. Technologia wykorzystywana przez Emitenta została stworzona wewnętrznie przez zespół założycieli i pracowników Spółki. Od ponad 6 lat technologia ta jest cały czas rozwijana.
O emitencie
- Nazwa spółki: BRAND 24 S.A.
- Debiut w 2017 r. na NC: 1
- Sektor/spółka w sektorze: Oprogramowanie
- Miejsce siedziby: Wrocław
- Przedmiot działalności: Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie
-
Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna):
- Oferta prywatna: 110.000 akcji serii I
- Sprzedaż: 79.885 akcji serii A oraz 5.500 akcji serii B
- Wartość oferty: Oferta prywatna: 3.493.600 zł
- Wartość sprzedaży: 2.711.827,6 zł
-
Cena emisyjna/sprzedaży:
- Cena emisyjna akcji serii I: 31,76 zł
- Cena sprzedaży akcji serii A i B: 31,76 zł
- Kurs odniesienia: 31,76 zł
- Wartość spółki: 63.505.390,40 zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych: 63.505.390,40 zł
- Autoryzowany Doradca: CC Group sp. z o.o.
- Animator: DM BOŚ S.A.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)