Debiut TEN SQUARE GAMES SA na GPW
2018-05-11 10:15
Gra © Antonioguillem - Fotolia.com
11 maja br. do grona emitentów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka TEN SQUARE GAMES SA. To czwarty debiut na tym rynku w 2018 roku. Spółka specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach.
Przeczytaj także: Debiut ONCOARENDI THERAPEUTICS S.A. na GPW
W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości 94 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 52,2 zł, co oznacza wzrost o 13,5 % względem ceny z Oferty.Do obrotu na GPW wprowadzonych zostało 7.275.000 akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie 2.043.750 akcji, co stanowi około 28 proc. kapitału Ten Square Games. Cena sprzedaży została ustalona na 46 zł z akcję, a wartość Oferty wyniosła ponad 94 mln zł. Oferującym był Haitong Bank, zaś doradcą finansowym CC Group. Za komunikację związaną z ofertą odpowiedzialna była agencja relacji inwestorskich InnerValue.
Historia i działalność Emitenta
Spółka Ten Square Games Sp. z o.o. została założona w 2011 roku przez zespół pod kierownictwem Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala, którzy wcześniej stworzyli pierwszy portal społecznościowy – Nasza Klasa.
Grupa jest producentem i wydawcą gier udostępnianych w modelu F2P (free to play) przeznaczonych na urządzenia mobilne (smartfony, tablety) oraz przeglądarki. Spółka konkuruje na rynku globalnym, a jej gry są udostępniane w większości krajów na świecie. Gry na urządzenia mobilne dystrybuowane są głównie za pośrednictwem platform Google Play oraz App Store. Od 2015 roku gry projektowane są niemal wyłącznie z myślą o dystrybucji na urządzenia mobilne.
Na Datę Prospektu, zespół Grupy liczy około 120 osób i składa się między innymi z programistów, projektantów gier, grafików, specjalistów od marketingu oraz analityków. Grupa uzyskuje przychody zarówno z tytułu mikropłatności lub też poprzez wyświetlanie reklam (odpowiednio: 67% i 33% w 2017 r.). Od początku działalności do dnia 31 marca 2018 roku Grupa wydała około 200 gier, które zostały pobrane łącznie ponad 280 milionów razy generując w tym czasie w sumie około 120 mln PLN z tytułu mikropłatności.
fot. Antonioguillem - Fotolia.com
Gra
O emitencie
- Nazwa spółki: Ten Square Games S.A.
- Debiut w 2018 r.: 4
- Rynek (podstawowy/równoległy): Równoległy
- Miejsce siedziby: Polska, Wrocław
- Przedmiot działalności: Produkcja gier
- IPO/ publiczna sprzedaż: Sprzedaż 2.043.750 akcji serii A
- Wartość IPO: 94.012.500 zł
- Kurs odniesienia: 46 zł
- Wartość spółki: 334.650.000 zł
- Oferujący: Haitong Bank S.A.
Przeczytaj także:
Allegro debiutuje na GPW
oprac. : eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
debiuty na GPW, spółki notowane na GPW, wejście na giełdę, wejście spółki na giełdę, TEN SQUARE GAMES SA
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)