Aplikacja IKO po rosyjsku i ukraińsku
2018-06-01 12:00
Mobile banking © Rostislav Sedlacek - Fotolia.com
Klienci PKO BP zyskali kolejne udogodnienie. Bank poinformował właśnie, że aplikacja IKO dostępna jest już w czterech językach: polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim. Wraz z nowymi wersjami językowymi pojawiły się także nowe udogodnienia: jeszcze szybsze płatności telefonem oraz podpowiedź odbiorcy przelewu.
Przeczytaj także: Co oferuje nam nowa aplikacja IKO?
Nowe wersje językowe to odpowiedź na zapotrzebowanie ze strony konsumentów. Statystyki prowadzone przez PKO Bank Polski wyraźnie dowodzą, że obsługuje on coraz większą liczbę zamieszkujących Polskę klientów zagranicznych, wśród których pokaźną część stanowią Ukraińcy i Rosjanie. Teraz mogą oni obsługiwać swoje finanse w ojczystym języku. Cztery wersje językowe oferuje zarówno aplikacja IKO, jak i dotycząca jej strona informacyjna iko.pkobp.pl.PKO Bank Polski oferuje też inne udogodnienie dla obywateli z Ukrainy - szybkie przelewy do ukraińskiego Kredobanku. Przelew zlecony w dzień roboczy trafia do odbiorcy nawet w 40 minut. Zlecenia dokonywać można zarówno przez serwis iPKO, aplikację mobilną IKO, jak i w dowolnym oddziale banku w całej Polsce. Koszt takiej transakcji to 10 złotych. Jest też możliwość dokonania w placówce PKO przekazu gotówkowego na konto w Kredobanku, również w promocyjnej cenie 20 zł. Dodatkowym atutem oferty przelewów jest to, że przekazywane środki do Kredobanku nie są przewalutowywane – w ramach promocji klient może wysłać środki do kwoty: 5 000 PLN, 1 250 EUR lub 1 250 USD.
fot. Rostislav Sedlacek - Fotolia.com
Mobile banking
Klienci ukraińskojęzyczni mogą także zapoznać się z podstawową ofertą banku w języku ukraińskim na stronie https://www.pkobp.pl/ua/, zaś w oddziałach w całej Polsce są dostępne materiały informacyjne w tym języku.
Najnowsza aktualizacja IKO wprowadza także kolejne funkcje dla klientów wszystkich wersji językowych. Podpowiedź odbiorcy przelewu (Android i iOS) to funkcja, dzięki której po wprowadzeniu minimum 3 liter do pola „Odbiorca” na formularzu przelewu na konto, aplikacja IKO podpowiada jego dane (w tym numer konta) spośród listy odbiorców zdefiniowanych. Udogodnienia przy płatnościach zbliżeniowych (Android) umożliwiają dokonywanie jeszcze szybszych płatności telefonem za zakupy powyżej 50 zł bez logowania do aplikacji. Wystarczy kliknąć ikonę falki w prawym górnym rogu ekranu logowania, następnie kliknąć przycisk „Szybka płatność” i podać PIN. Dodatkowo na ekranie płatności zbliżeniowych pojawiło się menu kontekstowe, z którego można przejść bezpośrednio do ustawień lub limitów płatności zbliżeniowych. Zmiana w sekcji Lokaty (Android i iOS) wprowadza podsumowanie wszystkich oszczędności. W ramach oferty PKO Banku Polskiego każdy depozyt będzie też wyświetlany w ramach swojej kategorii: lokaty, programy budowania kapitału, pozostałe.
- Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, tym razem dodając kolejne dwa języki obsługi aplikacji IKO – ukraiński i rosyjski. Aplikacja mobilna stała się dla wielu klientów nie tylko pierwszym i najważniejszym, ale nierzadko także jedynym kanałem dostępu do banku. Jednocześnie obserwujemy, że wśród klientów PKO Banku Polskiego coraz większy odsetek stanowią obcokrajowcy, dlatego IKO jest dostępne już w 4 językach i nie wykluczamy kolejnych – podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych w PKO Banku Polskim.
Obecnie klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo korzystają z IKO już na 2,5 miliona telefonów. W marcu br. aż 950 tysięcy klientów korzystało z dostępu do banku wyłącznie za pomocą smartfona.
Przeczytaj także:
IKO obsługuje już płatności zbliżeniowe Mastercard
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)