Bank Millennium rozwija usługi BLIK
2018-06-11 13:31
Bank Millennium rozwija usługi BLIK © georgejmclittle - Fotolia.com
Aplikacja mobilna Banku Millennium zyskuje kolejne udogodnienia. Od teraz użytkownicy wykonujący przelew BLIK na telefon zobaczą, którym znajomym z listy kontaktów można natychmiastowo wysłać pieniądze. Kod BLIK staje się również narzędziem autoryzowania zapłaty za zakupy internetowe opłacane za pomocą „Millennium – płatności internetowe”.
Przeczytaj także: BGŻ BNP Paribas wprowadza BLIK
Krok, który Bank Millennium poczynił w kierunku rozwoju usług BLIK, nie powinien być zaskoczeniem. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie, jakim wykazują się Polacy w stosunku do nowoczesnych metod płatności. Doniesienia płynące z rynku wskazują, że od stycznia do końca marca br. po BLIK sięgnęliśmy 14 mln razy, a wykonywanych za jego pośrednictwem przelewów na telefon było o 1/5 więcej niż w IV kwartale minionego roku.Zmiany w usłudze przelewów BLIK na telefon
Przelewy BLIK na telefon to bezpłatne mobilne płatności, które mogą być realizowane pomiędzy użytkownikami smartfonów i to bez konieczności posiadania numeru rachunku, na który mają zostać przelane środki. Wystarczy jedynie numer telefonu odbiorcy, który można wpisać bądź wybrać z kontaktów dostępnych w telefonie. Przepływ środków między kontami zarejestrowanymi w usłudze jest natychmiastowy, również w weekend. Teraz, po dodaniu nowej funkcji, podczas realizacji przelewu klient zobaczy od razu, którzy znajomi z jego listy kontaktów w telefonie, w którym zainstalowana jest aplikacja mobilna banku, są zarejestrowani w usłudze, a tym samym mogą otrzymać pieniądze od razu. Na formularzu przelewu, przy tych kontaktach pojawi się ikona BLIKA. Dzięki temu klient od razu wie, do których znajomych może wykonać przelew na telefon BLIK.
fot. georgejmclittle - Fotolia.com
Bank Millennium rozwija usługi BLIK
Płatności internetowe BLIKIEM
Wkrótce klienci, którzy podczas zakupów w internecie jako formę płatności wybiorą „Millennium – płatności internetowe”, obok tradycyjnej metody zatwierdzania płatności internetowych, czyli logowania do bankowości internetowej i potwierdzenia kodem SMS, będą mogli autoryzować transakcję za pomocą kodu BLIK wygenerowanego w aplikacji mobilnej Banku Millennium. Po wprowadzeniu kodu BLIK w przeglądarce, zatwierdzą transakcję na ekranie smartfona przy użyciu kodu PIN do aplikacji mobilnej.
Przeczytaj także:
153 miliony transakcji BLIK w I kwartale 2021 r.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)