eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweJuż jest. Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium

Już jest. Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium

2019-01-14 12:49

Już jest. Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium

Aplikacja Millennium © fot. mat. prasowe

Millenet zyskuje nową funkcjonalność. Teraz transakcje realizowane w tym serwisie będą mogą być zatwierdzane z wykorzystaniem autoryzacji mobilnej. Dzięki temu zniknie konieczność, nielubianego przez wielu klientów, przepisywania haseł SMS - do sfinalizowania transakcji wystarczy jej potwierdzenie w aplikacji mobilnej.

Przeczytaj także: W aplikacji Banku Millennium pojawił się przelew zagraniczny

Autoryzacja Mobilna to rozwiązanie maksymalnie uproszczone. Wystarczy bowiem, aby klient zalogował się do aplikacji mobilnej (PIN-em, odciskiem palca lub za pomocą FaceID), a następnie potwierdził operację jednym kliknięciem. Przed autoryzacją na ekranie wyświetlą mu się wszelkie szczegóły transakcji, a więc o wiele więcej informacji niż w przypadku H@seł SMS, które ograniczone były ze względu na strukturę krótkich wiadomości tekstowych.

Ponadto klient zyskuje możliwość kontrolowania wszelkich operacji, które autoryzuje z poziomu swojego urządzenia. Ich historia wraz ze statusem i czasem wykonania znajduje się w sekcji Ustawienia/Autoryzacja Mobilna.

Aby rozpocząć korzystanie z Autoryzacji Mobilnej, wystarczy posiadać:
  • dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do H@seł SMS;
  • aktywną najnowszą wersję aplikacji mobilnej Banku Millennium na platformie Android lub iOS, która służy jako narzędzie do Autoryzacji Mobilnej.

fot. mat. prasowe

Aplikacja Millennium

Bank Millennium wprowadza mobilną autoryzację transakcji


- Zmiana trybu zatwierdzania operacji z H@seł SMS na Autoryzację Mobilną wymaga od większości klientów minimalnego wysiłku, ogranicza się bowiem do jednego kliknięcia. W niektórych przypadkach może zaistnieć potrzebna dodatkowej weryfikacji podczas procesu aktywacji. Jednak także w tym wypadku staraliśmy się go jak najbardziej uprościć. Jednym z elementów dodatkowej weryfikacji, zamiast stosowanych na rynku kodów do zapamiętania, jest wskazanie w aplikacji obrazka, który odpowiada słowu usłyszanemu podczas procesu aktywacji usługi. Tym samym udało nam się ten konieczny proces nieco uatrakcyjnić, a przede wszystkim uczynić jak najbardziej przyjaznym dla użytkownika - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: