Debiut Gino Rossi na GPW
2006-06-26 12:00
Na sesji w dniu 26 czerwca zadebiutowała na rynku podstawowym Giełdy spółka Gino Rossi S.A. Do obrotu giełdowego wprowadzonych zostało 3.000.000 praw do akcji serii C. Spółka Gino Rossi zakwalifikowana została do sektora handel.
Przeczytaj także: Giełdowy debiut Pamapol S.A.
Gino Rossi jest liderem na polskim rynku obuwniczym w segmencie obuwia klasy wyższej i średniej. Podstawową działalnością Spółki jest dystrybucja markowego obuwia produkcji własnej oraz pochodzącego z importu, poprzez sieć salonów firmowych "Gino Rossi".Oferta Spółki obejmuje obuwie wizytowe, weekendowe i codzienne oraz akcesoria i galanterię. Obuwie dostępne w ofercie Spółki sygnowane jest markami Gino Rossi, G&R oraz Geox. Obuwie marki Gino Rossi skierowane jest do wymagających klientów skłonnych za wysoką jakość produktu zapłacić wyższą cenę. G&R jest marką stosunkowo nową, która została wprowadzona na rynek pod koniec 2004 roku. Obuwie G&R plasowane jest w średnim segmencie cenowym i skierowane jest do mniej zamożnych klientów, którzy dokonując zakupów kierują się wysoką jakością produktu i jego modnym wzornictwem.
Emitent jest również generalnym przedstawicielem w Polsce włoskiej marki obuwia Geox z oddychającą podeszwą i pochłaniającą wilgoć podpodeszwą. Obuwie marki Geox dostępne jest w sieci salonów Gino Rossi oraz w salonach Geox.
Emitent prowadzi swoją działalność na terytorium Polski oraz za granicą. Na terenie Polski realizuje się około 90% sprzedaży. Salony oferujące obuwie marek Gino Rossi i G&R zlokalizowane są w większości dużych i średnich miast Polski.
Cena emisyjna akcji wynosiła 12,00 zł. Kurs otwarcia akcji w dniu debiutu wyniósł 12,45 zł.
Przeczytaj także:
Asseco Slovakia na warszawskiej giełdzie
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
firmy notowane na GPW, Giełda Papierów Wartościowych, debiut giełdowy, Gino Rossi