Pakiety usług assistance w BGŻ
2006-06-30 10:12
Bank BGŻ wspólnie z firmą ELVIA Travel zaoferował bezpłatnie posiadaczom konta osobistego Pakiety Usług Assistance. Właściciele rachunków w Banku BGŻ mogą korzystać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z pakietu informacji medycznej, pakietu medycznego, pakietu samochodowego oraz pakietu dla domu.
Przeczytaj także: Axa: assistance przez telefon
Zakres usług jest uzależniony od rodzaju posiadanego konta. Posiadacz konta Plan1 ma zapewniony o każdej porze dnia i nocy dostęp za pośrednictwem Centrum Pomocy do informacji medycznej. Może tam uzyskać telefonicznie pomoc doświadczonego lekarza specjalisty, informacje między innymi o: najbliższej lokalizacji całodobowego gabinetu dentystycznego czy apteki, sposobie postępowania w przypadku nagłej niedyspozycji, choroby lub nieszczęśliwego wypadku.Posiadacz konta Plan2, oprócz informacji medycznej, może korzystać m.in. z pomocy lekarskiej, wizyty pielęgniarskiej w domu, transportu medycznego do szpitala lub do miejsca zamieszkania. Usługi te zawarte są w Pakiecie medycznym. Poza tym właściciele tego konta korzystają z Pakietu samochodowego: w razie awarii samochodu mają zagwarantowane usunięcie awarii na miejscu lub holowanie do najbliższego serwisu autoryzowanego, postój na parkingu strzeżonym, pojazd zastępczy lub nocleg w hotelu.
Posiadacz konta Plan3 objęty jest kompleksowym zakresem usług assistance. Oprócz Pakietu informacji medycznej, Pakietu medycznego i samochodowego do jego dyspozycji jest także Pakiet dla domu. W razie nagłej usterki w domu właściciel konta może liczyć na pomoc hydraulika, elektryka, ślusarza, a w przypadku awarii sprzętu AGD i RTV pomoc odpowiedniego specjalisty.
Przeczytaj także:
Assistance komunikacyjne na zimę – jakie powinno być?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl