GPW: debiut spółki Euromark Polska
2006-09-29 13:37
Na sesji w dniu 29 września zadebiutowała na rynku podstawowym Giełdy spółka Euromark Polska SA. Do obrotu giełdowego wprowadzonych zostało 9.775.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 2.443.750 praw do akcji serii B. Spółka Euromark Polska zakwalifikowana została do sektora handel.
Przeczytaj także: Giełdowy debiut spółki AB
Euromark Polska S.A. jest spółką zależną od spółki prawa brytyjskiego T.M.R. Investments Ltd (wg. stanu na dzień 19.09.2006 r. T.M.R. Investments Ltd posiada 7.490.400 akcji serii A, tj. 76,63% kapitału zakładowego). Emitent specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji odzieży i sprzętu outdoorowego (ubrania, buty, plecaki, śpiwory, namioty i akcesoria). Główne obszary działalności, to: projektowanie, zlecanie produkcji podmiotom zewnętrznym oraz dystrybucję produktów finalnych.Oferta produktowa Emitenta obejmuje sześć głównych kategorii: odzież, plecaki, namioty, obuwie, śpiwory i akcesoria turystyczne.
Spółka posiada portfolio następujących marek: CampuS, Alpinus, Voyager, Khyam, Stir Crazy, Snowcat.
Cena emisyjna akcji wynosiła 15,50 zł. Kurs otwarcia akcji w dniu debiutu wyniósł 15,60 zł. Spółka Euromark Polska SA. jest 21 spółką, jaka zadebiutowała na Giełdzie w roku 2006. Obecnie na GPW notowanych jest 269 spółek.
Przeczytaj także:
Asseco Slovakia na warszawskiej giełdzie
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Euromark Polska, GPW, Giełda Papierów Wartościowych, debiut giełdowy, firmy notowane na GPW