Bank Millennium udostępnił Millenet Link Lite
2025-04-08 11:30

Bank Millennium udostępnił Millenet Link Lite © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Millennium PAY - bramka płatnicza dla e-commerce
Banku Millennium wykorzystuje zasób chmurowy klienta jako narzędzie umożliwiające integrację z systemami finansowo-księgowymi klientów instytucjonalnych. Rozwiązanie nie wymaga od firmy instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, klient konfiguruje usługę w bankowości elektronicznej Millenet.Millenet Link Lite jest pierwszym na rynku rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw, które umożliwia łatwy import plików z płatnościami w oparciu o platformę OneDrive, bezpośrednio do systemu bankowości elektronicznej. Rozumiemy, że nie każdy ma dostęp do zaawansowanego zaplecza IT, dlatego postawiliśmy na prostotę i efektywność. Nasza innowacja to krok w przyszłość, który ma potencjał, aby zmienić sposób, w jaki firmy zarządzają swoimi płatnościami - dodaje Krzysztof Smertyha z zespołu Millenet dla Przedsiębiorstw w Banku Millennium.
fot. mat. prasowe
Bank Millennium udostępnił Millenet Link Lite
Millenet Link Lite pozwala na wymianę plików za pośrednictwem usługi Microsoft Onedrive.
Millenet Link Lite pozwala na wymianę plików za pośrednictwem usługi Microsoft Onedrive. Zakończył się pierwszy etap projektu, w którym bank umożliwił automatyczny import plików z płatnościami. Przedsiębiorca konfiguruje usługę w Millenecie dla Przedsiębiorstw - udziela bankowi dostępu do Onedrive, wskazuje typy plików z płatnościami, które będzie importować, wskazuje folder na Onedrive, gdzie będzie umieszczać pliki przeznaczone do importu. W kolejnym kroku umieszcza plik do importu we wskazanym wcześniej folderze. Umieszczone w folderze pliki są automatycznie importowane do Millenetu. Klient loguje się do serwisu, autoryzuje i wysyła płatności.
Rozwiązanie ma wiele zalet: pobieranie pliku następuje online, a nie w sposób cykliczny, nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, jest w pełni konfigurowalne przez bankowość internetową. Brak dodatkowej aplikacji zwalnia klienta z konieczności monitorowania jej działania, zarządzania dostępami, aktualizacji itp.

oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)