eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweNowa oferta Toyota Bank

Nowa oferta Toyota Bank

2007-03-21 13:00

Toyota Bank przedstawił strategię działania na rynku bankowości detalicznej oraz szczegóły nowej oferty banku. Celem banku jest pozyskanie lojalnej grupy klientów, którzy będą korzystali z kilku usług banku. Bank zamierza promować swoje nowe usługi m.in. dzięki wykorzystaniu synergii jaką daje współpraca Toyota Bank z Toyota Motor Poland w ramach realizowania wspólnego programu partnerskiego Toyota More.

Przeczytaj także: Toyota wdroży w Polsce bankowość elektroniczną

Konto osobiste

Konto osobiste Toyota Bank jest pakietem łączącym w sobie równocześnie cechy rachunku rozliczeniowego i rachunku oszczędnościowego. Konto hybrydowe gwarantuje jednocześnie zyski z odsetek oraz swobodę zarządzania wolnymi środkami. Do rachunku rozliczeniowego bank automatycznie wydaje kartę debetową Toyota Super Red III lub Toyota Ruby Passion. Każdy klient może także otrzymać dowolną liczbę kart dodatkowych.

Ciekawym wyróżnikiem oferty banku na rynku jest możliwość otrzymania miesięcznej premii za prowadzenie rachunku w Toyota Bank. Każdy klient, który zrealizuje 4 dowolne transakcje finansowe oraz utrzyma na rachunku rozliczeniowym średnio 4000 złotych miesięcznie otrzyma od banku 5 złotych premii. Bank oferuje klientom możliwość wypłaty 12 premii miesięcznych.

System bankowości elektronicznej

20 marca br. Toyota Bank uruchomił w Polsce system bankowości elektronicznej. W systemie Toyota Bank zintegrowano przelewy jednorazowe i zdefiniowane w jednym formularzu, co ułatwia korzystanie z systemu. System umożliwia sprawdzenie historii zarówno w podziale na poszczególne konta (w tym także kredytowe), karty płatnicze, jak i historii wszystkich transakcji na wszystkich kontach jednocześnie.

Na szczególną uwagę zasługuje funkcja koszyka transakcji. Jest ona użyteczna dla klientów, którzy w ramach jednej sesji chcą wykonać kilka transakcji wymagających autoryzacji tożsamości. Dzięki koszykowi klient ma możliwość przygotowania kilku transakcji do wysyłki (przelewy, zlecenia, założenie lokaty) i następnie autoryzować cały koszyk gotowych transakcji jednym podpisem elektronicznym.

Każdy klient może indywidualnie personalizować wygląd systemu oraz sposób działania. Do funkcji, które można dopasować do własnych oczekiwań należą: obsługa w języku polskim lub angielskim; zawartość informacyjna głównej strony z podsumowaniem posiadanych usług, sald i ostatnich transakcji; personalizacja konta domyślnego; ustawienie 5ciu najczęściej wybieranych stron w systemie (skróty); nadanie własnych nazw wszystkim kontom oraz kartom płatniczym; zmiana ustawień wyglądu graficznego – cztery możliwości.

 

1 2 ... 4

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: