Telestrada zadebiutowała na NewConnect
2007-11-16 12:24
15 listopada zadebiutowała spółka Telestrada - 16 firma na rynku NewConnect. Telestrada jest wirtualnym operatorem w telekomunikacyjnej sieci stacjonarnej - nie posiada własnej infrastruktury i operuje na sieciach innych operatorów telekomunikacyjnych.
Przeczytaj także: Debiut spółki SSI na NewConnect
Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect:- 627.200 akcji zwykłych na okaziciela serii B,
- 742.800 akcji zwykłych na okaziciela serii C,
- 742.800 praw do akcji zwykłych na okaziciela serii C.
Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect to 742.800 praw do akcji zwykłych na okaziciela serii C.
Cena emisyjna akcji serii C w prywatnej ofercie została ustalona na poziomie 6,00 zł. Kurs odniesienia: 6,00 zł.
Struktura Akcjonariatu po zarejestrowaniu emisji akcji serii C:
- Jacek Lichota - posiada 700.000 akcji imiennych serii A (akcje nie będą w obrocie) oraz 172.800 akcji serii B, które stanowić będą łącznie 56,8% głosów na walnym zgromadzeniu,
- Inwest Consulting S.A. - posiada 250.400 akcji serii B, które stanowić będą 9,0% głosów na walnym zgromadzeniu,
- pozostali akcjonariusze, posiadający poniżej 5% głosów w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu, posiadają: 204.000 akcji serii B oraz 742.800 akcji serii C (oferta prywatna), które stanowić będą 34,2% głosów na walnym zgromadzeniu.
Głównym obszarem działalności spółki są usługi telekomunikacyjne. Spółka operuje na rynku klientów indywidualnych oraz biznesowych. Utrzymuje zrównoważony portfel klientów w obu segmentach.
Spółka prowadzi również działalność marketingową, w ramach której oferuje m.in.: konsulting marketingowy, strategiczne i operacyjne opracowywanie strategii promocyjnych w Internecie oraz tradycyjnych mediach.
Do działalności spółki należy też doradztwo kredytowe, które polega na zaprezentowaniu klientom za pośrednictwem portalu oraz podportalu kredytowego , a także podczas bezpośrednich spotkań z klientami, oferty kredytowej banków w zakresie kredytów hipotecznych. Emitent kieruje zainteresowanych klientów do banków, z którymi współpracuje.
Przeczytaj także:
NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl