iPKO zamiast PKO Inteligo
2008-03-15 01:19
PKO BP informuje, że 21 marca 2008 roku usługi bankowości elektronicznej oferowane dotychczas pod marką PKO Inteligo zmienią swoją nazwę na iPKO. Jest to jeden z elementów wprowadzania nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej w PKO Banku Polskim.
Przeczytaj także: Mobilne iPKO oraz Inteligo dla inwestorów
Już teraz usługi bankowości elektronicznej zostały usprawnione o dostęp do rachunku kart kredytowych posiadanych w PKO Banku Polskim oraz możliwość spłaty zadłużenia bezpośrednio z rachunku.Wkrótce PKO BP zaoferuje także możliwość złożenia elektronicznych wniosków o wybrane produkty, które będzie można obsłużyć bez potrzeby składania wizyty w oddziale.
Dzięki iPKO Klienci będą mogli również korzystać z nowych kanałów komunikacji z bankiem, w tym SMS i Chat.
Bank zaznacza, że zmiana nazwy usług bankowości elektronicznej na iPKO nie będzie wymagała zmiany numeru Klienta, haseł dostępowych, czy kart kodów jednorazowych będących w posiadaniu Klientów korzystających do tej pory z usług oferowanych pod marką PKO Inteligo, a karty kodów jednorazowych będą wymieniane sukcesywnie i dostarczane Klientom na takich samych jak do tej pory zasadach. Zmianie nie ulegną również numery do serwisu telefonicznego bankowości elektronicznej.
Najważniejsze zmiany to:
- Zmiana nazwy i znaku usług bankowości elektronicznej z PKO Inteligo na iPKO oraz z PKO Inteligo Optimum na iPKO biznes
- Zmiana Adresu serwisu internetowego z na
- Zmiana nazwy i znaku usługi szybkich przelewów za internetowe zakupy z "płacę z pko inteligo" na "płacę z iPKO"
Przeczytaj także:
Serwis mobilny iPKO
![Serwis mobilny iPKO [© denphumi - Fotolia.com] Serwis mobilny iPKO](https://s3.egospodarka.pl/grafika/iPKO/Serwis-mobilny-iPKO-iQjz5k.jpg)
oprac. : Maciej Ziętara / eGospodarka.pl