Uwaga na fałszywe maile z BZWBK
2008-03-25 12:40
Przeczytaj także: BZWBK wyrówna straty finansowe klientów
Reklamacje klientów, którzy przekazali dane swoich kart będą rozpatrywane indywidualnie z uwzględnieniem wyjątkowych okoliczności, w jakich doszło do przekazania danych niepowołanym osobom. Dodatkowo, w najbliższych dniach, specjaliści banku skontaktują się ze wszystkimi osobami, które poinformowały bank o przekazaniu danych na fałszywą stronę internetową i przeprowadzą ankietę na temat okoliczności towarzyszących przekazaniu danych. Poza tym, klientom zostaną bezpłatnie wydane nowe, bezpieczne karty Banku Zachodniego WBK.
Wstępne szacunki mówią o kilkudziesięciu tysiącach fałszywych maili wysłanych do polskich internautów. Biorąc pod uwagę niewielką ilość wyłudzeń, jakich dokonano tą drogą, zdecydowana większość z nich doskonale wie w jaki sposób bezpiecznie posługiwać się kartami.
W przypadku wprowadzenia danych na fałszywej stronie należy niezwłocznie zastrzec kartę, której dane zostały podane.
Numery telefonów pod którymi można zastrzegać karty BZWBK
-
karty debetowe
linia ulgowa: 0801 666 056* oraz numery pełnopłatne: (+48) 61 856 53 26 lub (+48) 61 856 54 80, -
karty kredytowe standardowe
linia ulgowa: 0801 655 555* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 55, -
karty kredytowe Gold
linia ulgowa: 0801 600 000* oraz numer pełnopłatny: (+48) 61 856 54 60.
Przeczytaj także:
ZUS ostrzega przed fałszywymi mailami
1 2
oprac. : Maciej Ziętara / eGospodarka.pl