Banki zarabiają na Euro 2008
2008-04-17 11:35
Przeczytaj także: Karta zbliżeniowa wkrótce w Polsce
fot. mat. prasowe
Kolekcja kibica
Wielbiciele piłki nożnej, niezależnie od panujących wszędzie czasowych promocji, mogą być usatysfakcjonowani kolekcją kart partnerskich wydawanych przez Dominet Bank. Znajdą tam coś dla siebie fani niejednego klubu piłkarskiego. Legia Warszawa, Wisła Kraków, a może Widzew Łódź czy Ruch Chorzów? Swoich reprezentantów mają również mniejsze kluby piłkarskie. Kibice mogą być więc w pełni zadowoleni. A jak ktoś woli koszykówkę lub siatkówkę też może wyrobić sobie Visę z odpowiednim logo. „Swoją” kartę mogą mieć nawet wielbiciele żużla. I to nie tylko w Dominet Banku. Na początku kwietnia br. partnerską kartę kredytową z Klubem Sportowym Toruń UNIBAX wprowadził Bank Spółdzielczy w Toruniu. To odpowiedź na zainteresowanie żużlem mieszkańców Torunia, w którym każdy mecz ligowy ogląda na żywo prawie 20 tysięcy kibiców.
Korzystanie z kart partnerskich (co-brandowych), wydawanych wspólnie z klubami sportowymi to jednak zupełnie inna bajka. Ich podstawową zaletą dla kibiców jest możliwość wspierania ulubionych klubów. Część dochodów banku, pobieranych za wydawanie i użytkowanie kart, jest bowiem do niego przekazywana. Każdy kibic płacący kartami partnerskimi wydawanymi wspólnie z klubami w jakimś stopniu jest sponsorem swojej ulubionej drużyny. I nikt go na to nie naciąga – ani konkursem, ani promocją.
Ewa Bednarz
Przeczytaj także:
Visa i MasterCard zwiększają bezpieczeństwo danych
oprac. : eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
MasterCard, Visa, polski rynek kart płatniczych, operatorzy kart płatniczych, płatności kartą