Debiut EM Lab na NewConnect
2008-07-25 10:23
W dniu 24 lipca br. zadebiutowała na rynku NewConnect spółka EM Lab. Jest to 37. debiut na NewConnect w tym roku i jednocześnie 61. spółka notowana na tym rynku. Kurs otwarcia w dniu debiutu wyniósł 3,71 zł.
Przeczytaj także: ComPress zadebiutował na NewConnect
W ofercie prywatnej z maja br. spółka pozyskała 4 mln 85 tys. zł od 36 inwestorów.EM Lab SA zakładał trzy cele emisji:
- rozwój organiczny usług wewnątrz firmy (m.in. marketing szeptany, incentive, marketing mobilny) do ok. 1 mln zł,
- podniesienie kapitału obrotowego do ok. 1 mln zł,
- akwizycje podmiotów oferujących usługi z zakresu ambient media, organizacji koncertów oraz organizacji wydarzeń masowych do ok. 2,1 mln zł.
Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect to 10.000.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 1.134.880 akcji zwykłych na okaziciela serii B.
EM Lab jest agencją zajmującą się marketingiem doświadczeń. Spółka specjalizuje się w organizowaniu eventów, działań niestandardowych (np. ambient media), oraz działań incentive. Realizowane projekty spółka opiera na tworzeniu interakcji pozwalających konsumentowi doświadczyć markę poprzez zaangażowanie zmysłów i emocji.
Kluczowe obszary działalności spółki obejmują:
- organizację wydarzeń promocyjnych,
- działania promocyjne z udziałem promotorów oraz hostess,
- organizację eventów,
- wsparcie sprzedaży,
- budowę baz danych,
- działania ambient media,
- organizację działań incentive,
- konferencje prasowe i wydarzenia prasowe,
- elementy działań PR.
Przeczytaj także:
NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl