Debiut Call2Action SA na NewConnect
2009-08-26 00:10
25 sierpnia 2009 r., na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Call2Action SA, która jest 95. spółką debiutującą na rynku NewConnect i jednocześnie 12. tegorocznym debiutantem.
Przeczytaj także: Debiut spółki ARTEFE na NewConnect
Działalność spółkiKoncepcja modelu biznesowego spółki opiera się na sprzedaży czasu reklamowego w oparciu o sieć własnych nośników POS TV – ekrany LCD, zainstalowanych w punktach sprzedaży.
Spółka specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych na rynku reklamy. Firma oferuje reklamę na własnych nośnikach elektronicznych wykorzystując technologię Digital Signage – Call2Action (telewizja w miejscu sprzedaży). Obecnie Call2Action to 336 ekranów w sieci delikatesów „Piotr i Paweł”. W trakcie instalacji jest 200 monitorów w salonikach prasowych sieci „Kolporter”.
Podstawa emisji
Akcje Emitenta serii A zostały wyemitowane jako akcje założycielskie na podstawie aktu zawiązania Spółki z dnia 26 lutego 2008 r. Akcje Emitenta serii C zostały wyemitowane na podstawie art. 431 ksh oraz uchwały nr 2 NWZ z dnia 1 sierpnia 2008 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta i pozbawienia akcjonariuszy prawa poboru w całości.
Cena sprzedaży akcji serii C wyniosła 0,31 zł.
W dniu 15 lipca 2009 r. p. Szymon Pikula sprzedał osobie fizycznej nie będącej podmiotem powiązanym z Emitentem 645.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C, o kolejnych numerach od 14.355.001 do 15.000.000, za cenę 0,31 zł za akcję.
Kurs odniesienia wynosił 0,31 zł.
Przeczytaj także:
NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl