Przyznanie debetu przez serwis mobilny Inteligo
2009-10-13 00:15
Przeczytaj także: Nowa lokata terminowa w Inteligo
Wypełnienie wniosku o debet w komórce zajmuje ok. 1,5 min. Użytkownik nie musi przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, a w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł. Ponadto oprócz debetu, użytkownicy Serwisu Mobilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku i historię transakcji przez komórkę.Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 r. Rozwiązanie zostało opracowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.
Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 53 56789. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na stronie . Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło. Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl