Debiut spółki Cerabud na NewConnect
2009-12-22 10:49
W poniedziałek 21 grudnia 2009 r. na rynku NewConnect GPW zadebiutowała spółka Cerabud S.A. Cerabud S.A. jest 25. spółką, która debiutuje w tym roku na rynku alternatywnym GPW oraz 106. notowaną spółką na tym rynku.
Przeczytaj także: Nowe debiuty na GPW i NewConnect
Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Salwix Sp. z o.o.Podstawa emisji
Cena emisyjna akcji serii C wyniosła 0,01 zł.
Objęcie akcji serii C nastąpiło w trybie subskrypcji prywatnej. W wyniku zawarcia umów objęcia akcji, przydzielonych zostało 62 300 000 akcji serii C.
Wartość środków pozyskanych z emisji akcji serii C to 623 000 zł (brutto).
Kurs odniesienia wyniósł 0,1 zł.
Kapitalizacja Spółki po przeprowadzeniu prywatnej subskrypcji akcji serii C wynosi 9 175 000 zł, według ceny emisyjnej akcji serii C (0,01 zł; 0,1 zł po odwrotnym splicie).
Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu i debiutujące na NewConnect:
- 45.520.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B o wartości nominalnej 0,1 zł każda,
- 6.230.000 akcji zwykłych na okaziciela serii C o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Firma została zarejestrowana pod nazwą Land-Found Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi na początku 2007 r. Faktyczne rozpoczęcie działalności nastąpiło we wrześniu 2007 r. Od początku głównym przedmiotem działalności była produkcja cegieł. Spółka korzystała ze złóż ilastych oraz budynków położonych w Chotyłowie w oparciu o umowę dzierżawy z p. Tomaszem Mitrowskim. W grudniu 2007 r. został podwyższony kapitał zakładowy spółki. Podwyższenie zostało pokryte wkładem niepieniężnym – aportem został wniesiony kompleks cegielni w Chotyłowie wraz ze złożami ilastymi należący do p. Tomasza Mitrowskiego. Została również zmieniona nazwa spółki na Cerabud Sp. z o.o. W kwietniu 2009 r. spółka została przekształcona w spółkę akcyjną.
Głównym przedmiotem działalności emitenta jest produkcja cegieł. Celem strategicznym emitenta jest pozyskanie nowych rynków zbytu poprzez stworzenie w ciągu kilku najbliższych lat 4 – 5 regionalnych zakładów produkcyjnych, które pozwolą na skuteczną penetrację większości obszaru rynku krajowego.
Przeczytaj także:
NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz
![NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz [© junce11 - Fotolia.com] NewConnect: czasem słońce, czasem deszcz](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/NewConnect/NewConnect-czasem-slonce-czasem-deszcz-198038-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl