Wpłaty na konto mBank w sklepach Żabka
2010-02-17 11:38
mBank wprowadził dla swoich Klientów możliwość wpłaty pieniędzy na rachunek w jednym z ponad 2 tys. sklepów Żabka lub Freshmarket. Do dyspozycji Klientów jest też rosnąca liczba wpłatomatów.
Przeczytaj także: Wpłatomaty Euronet dla wszystkich
Dzięki umowie zawartej z firmą Żabka SA, właścicielem sklepów Żabka i Freshmarket, Klienci mBanku mogą wpłacać środki na rachunki Banku nie tylko za pośrednictwem 222 wpłatomatów, ale także podczas zakupów w jednym z ponad 2 tys. punktów handlowych. Dzięki temu liczba miejsc, w których można dokonać wpłat, zwiększyła się 10-krotnie."Jesteśmy bankiem internetowym i nie prowadzimy oddziałów, a mimo to oferujemy obecnie znacznie szerszą sieć do wpłat gotówkowych, niż większość tradycyjnych banków. Do tego nasi Klienci mają wybór - mogą korzystać nie tylko z wpłatomatów, ale także sklepów Żabka i Freshmarket. Ich punkty są nie tylko świetnie zlokalizowane, ale i długo otwarte, co bardzo ułatwia dostęp do Banku" - powiedział Marek Piotrowski, naczelnik linii biznesowej, odpowiedzialny za wdrożenie projektu po stronie mBanku.
Program pilotażowy, przeprowadzony w 2009 r. przez mBank i Żabkę, potwierdził zainteresowanie Klientów wpłatami gotówkowymi w sklepach. Z badania przeprowadzonego po zakończeniu pilotażu wynika, że zdaniem 81 proc. osób, które korzystały z rozwiązania, największą zaletą usługi jest znaczące zwiększenie liczby punktów, w których można wpłacać gotówkę do Banku.
Jak wpłacić pieniądze na rachunek w mBanku za pośrednictwem sklepów Żabka i Freshmarket?
- Przed dokonaniem pierwszej wpłaty Klient wypełnia krótki formularz zgłoszeniowy (podając: imię i nazwisko, adres zamieszkania i PESEL). Na tej podstawie od ręki wydawana jest specjalna karta identyfikacyjna z unikalnym kodem kresowym. Okazanie karty będzie niezbędne do realizacji kolejnych wpłat na rachunek.
- Podczas płatności kasjer skanuje kod kreskowy znajdujący się na karcie, wprowadza do systemu numer rachunku, wpisuje wysokość wpłacanej kwoty oraz wypełnia pole z tytułem wpłaty.
- Klient dokonuje wpłaty wraz z prowizją i otrzymuje potwierdzenie dokonania transakcji w postaci wydruku z kasy, na którym znajdują się wszystkie dane dotyczące płatności.
- Transakcje realizowane są w godzinach otwarcia sklepów, czyli od 06:00 do 23:00. Pieniądze pojawiają się na rachunku w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu dokonania wpłaty.
Przeczytaj także:
Wpłatomaty Euronet dla klientów Citi Handlowy
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl