Bankowość mobilna Pekao24
2010-07-09 09:52
Klienci Banku Pekao SA dostali do rąk nowe narzędzie - bankowość mobilną Pekao24, dzięki której operacje finansowe zrealizują korzystając jedynie z telefonu komórkowego. Dostęp do konta w Banku Pekao SA jest teraz jeszcze łatwiejszy - brak komputera, długa podróż czy wyjazd na wakacje nie powinny stanowić żadnego problemu.
Przeczytaj także: Autoryzacja transakcji przez PekaoToken
Bankowość mobilna Pekao24 to serwis umożliwiający klientom indywidualnym dostęp do rachunku przez telefon lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową.Klienci Banku mogą teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego przez całą dobę realizować operacje finansowe, które nie wymagają dodatkowego zatwierdzenia:
- przeglądać produkty i historię,
- realizować przelewy zdefiniowane,
- realizować przelewy z rachunku karty,
- spłacać kartę,
- otwierać E-lok@ty,
- doładowywać zdefiniowane wcześniej konto w telefonie,
- zapłacić za eFakturę,
- przeglądać rachunki funduszy inwestycyjnych.
Serwis mobilny jest naturalnym etapem rozwoju bankowości elektronicznej. Telefony komórkowe posiadają coraz więcej funkcji, są wyposażone w coraz lepsze wyświetlacze, a użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu przez telefon. Bankowość mobilna Pekao24 jest zatem odpowiedzią na zmieniający się styl życia i postęp technologiczny - mówi Rafał Witczak, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej Banku Pekao SA.
Do swojego konta klient loguje się tak, jak do serwisu internetowego Pekao24 - loginem i hasłem maskowanym. Wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową w telefonie komórkowym i wpisać adres m.pekao24.pl
Nawigacja w serwisie jest intuicyjna i nieskomplikowana. Grafika systemu została ograniczona do minimum, przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności oraz przyjaznego wyglądu portalu, dzięki czemu strony ładują się szybko. Główne menu serwisu mobilnego podzielone zostało na takie same sekcje tematyczne, jakie dostępne są w serwisie internetowym. Dodana została nowa sekcja „Kontakt", która umożliwia zamówienie rozmowy z konsultantem Banku poprzez formularz kontaktu.
Korzystanie z bankowości mobilnej Pekao24 jest bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty połączenia z Internetem wg taryfy operatora. Opłaty za operacje finansowe są takie same, jak za operacje zlecane w serwisie internetowym Pekao24.
Przeczytaj także:
Czy bankowość internetowa i mobilna nam wystarczy?
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
bankowość mobilna, Pekao24, Bank Pekao SA, mobile banking, bankowość elektroniczna