Bank Pocztowy otwiera mikrooddziały
2010-08-05 00:14
Przeczytaj także: Dobra obsługa klienta to w banku podstawa
Projekt mikrooddziałów to jeden z pomysłów na dynamiczny wzrost sprzedaży produktów detalicznych Banku Pocztowego, poprzez wzmocnienie wiodącej roli kanału pocztowego. Zgodnie ze strategią Banku na lata 2010-2013, do końca sierpnia 2010 otwartych zostanie 20 takich placówek, a docelowo ma powstać ich 200.W każdym mikrooddziale znajdować się będą co najmniej dwa stanowiska obsługi operacyjnej z możliwością prowadzenia obsługi kasowej. O ich funkcjonalności ma świadczyć pełen dostęp do baz, systemów i aplikacji Banku Pocztowego. Mikrooddziały będą wyróżniać się kolorystyką - dominować ma biel i czerwień z granatowymi dodatkami. Profesjonalną obsługę bankową mają zapewniać pracownicy Banku Pocztowego- dwóch zajmujących się obsługą stanowisk oraz jeden mobilny sprzedawca.
„Naszym celem jest poprawa efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi klienta, głównie w sieci pocztowej. Uruchomienie 200 mikrooddziałów obsługiwanych przez pełnoetatowych pracowników Banku Pocztowego właśnie w tym kanale sprzedaży pozwoli nam osiągnąć ten cel”, przekonuje Szymon Grochowalski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Banku Pocztowego.
20 lipca br. otwarcia doczekał się pierwszy mikrooddział w Urzędzie Pocztowym Nasielsku. Również w tym miesiącu oficjalnie zainaugurowały swoją działalność kolejne dwa - 30 lipca w UP Nr 73 w Łodzi oraz w UP Nr 1 na Krupówkach w Zakopanem. Do końca sierpnia Bank otworzy 16 następnych mikrooddziałów . Pierwsze z szesnastu otwarć miało miejsce 2 sierpnia br. w stołecznym UP nr 42.
Mikrooddziały Banku Pocztowego w sieci Poczty Polskiej powstawać będą głównie w miejscowościach liczących 20-50 tys. mieszkańców.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl