Kapitalne konto osobiste w Banku BPH
2011-01-28 09:56
Przeczytaj także: Pomocne konto od BNP Paribas Fortis
Wprowadzenie konta zostało poprzedzone badaniami na temat potrzeb i oczekiwań Polaków w zakresie kont osobistych. Respondenci wskazali na trzy najistotniejsze aspekty:- wygodę w korzystaniu z rachunku bankowego przy codziennym gospodarowaniu domowym budżetem, czyli darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, realizację przelewów, dostęp do konta przez Internet;
- oszczędzanie – bezpłatne i wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe;
- usługi assistance – pomoc na wypadek nagłej choroby, awarii czy wypadku.
- Poznaliśmy wymagania klientów i w odpowiedzi na nie stworzyliśmy Kapitalne konto, które zapewnia wygodę w życiu codziennym, bezpieczeństwo i wsparcie w oszczędzaniu, a wszystko w ramach jednej miesięcznej opłaty, bez gwiazdek – powiedział Grzegorz Jurczyk, Wiceprezes Zarządu Banku BPH, odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i zarządzanie produktami.
Miesięczna opłata za Kapitalne konto wynosi 9,99 zł. Jego posiadacz nie ponosi dodatkowych kosztów z tytułu codziennych czynności bankowych: wypłaca gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce za darmo, wykonuje bezpłatnie przelewy krajowe w złotych – zarówno on-line, jak i w oddziale, bez opłat realizuje polecenia zapłaty i zlecenia stałe, otrzymuje bezpłatną kartę do konta i darmowy dostęp do bankowości internetowej.
Na życzenie posiadacz konta może korzystać z mechanizmu wspierającego oszczędzanie. Opcja autooszczędzania polega na tym, że klient może ustalić limit na Kapitalnym koncie, powyżej którego środki stanowiące nadwyżkę finansową będą na koniec każdego dnia lokowane na wysoko oprocentowanym koncie oszczędnościowym. Jego oprocentowanie jest wyższe niż standardowe i obecnie wynosi 4,42% w skali roku.
Dzięki pakietowi assistance użytkownik Kapitalnego konta może liczyć na pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach w domu oraz podczas podróży. W skład pakietu wchodzi: assistance medyczne (m.in. wizyta lekarza lub pielęgniarki, transport do placówki medycznej), assistance domowe (m.in. pomoc specjalisty na wypadek awarii, również w domku letniskowym) i assistance samochodowe (m.in. holowanie, dostarczenie paliwa, transport after-party). Ponadto pakiet obejmuje usługi informacyjne (infolinia: motoryzacyjna, remontowa, prywatny nawigator, dom i ogród) oraz concierge, z których klienci mogą korzystać bez ograniczeń, 24 godziny na dobę. Co więcej, z pakietu mogą korzystać wszyscy właściciele konta, a w zakresie assistance medycznego również ich dzieci.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl