Bankowość mobilna w Citi Handlowy
2011-02-18 11:23
Przeczytaj także: Aplikacja Citi Mobile na iPhone w Citi Handlowy
- To rozwiązanie zaprojektowane w duchu „społecznościowym”. Z całą pewnością przyjmie się przy oddawaniu sobie drobnych kwot np. podczas wspólnego lunchu. Mamy nadzieję, że klienci polubią taką formę transferów. Jest ona nowoczesna, szybka, przyjazna, a do tego jeszcze- jak wynika z naszego doświadczenia - bardzo zabawna! Wprowadza tym samym bankowanie przez telefon w nowy wymiar „fun bankingu”, tłumaczy Adam Grabarczyk.
Aplikacja Citi Mobile została przygotowana z uwzględnieniem sugestii fanów mobilnej bankowości, którzy od maja 2010 roku na profilu Citi Mobile na Facebook oraz na stronie www.citimobile.pl dyskutują na temat mobilnych rozwiązań w bankowości. Citi Mobile ma wyróżniać przejrzysty i nowoczesny interfejs. Po zainstalowaniu aplikacji Citi Mobile na stronie „przed logowaniem” pojawia się 6 ikonek ze skrótami do takich serwisów jak „Promocje” (link do strony z promocjami Citi Handlowy), „Rabaty” (link do strony z wyszukiwarką rabatów dla posiadaczy kart płatniczych Citi Handlowy), „Program a La Carte” (link do strony programu), „Citi Mobile” z serwisem informacyjnym dotyczącym bankowości mobilnej. Pod ikoną „Poradniki” klienci mogą z kolei znaleźć instruktażowe filmy przybliżające jak wykorzystać wszystkie możliwości jakie oferuje Citi Mobile. Podobny interfejs klienci znajdą po zalogowaniu się do Citi Mobile. Na ekranie pojawia się wówczas maksymalnie 9 ikon z szybkim dostępem do rachunków, lokat, do zarządzania przelewami, usługi B2T, informacji o kursie walut, do sekcji z aktualnościami i danymi kontaktowymi.
Aplikacja Citi Mobile pozwala klientom m.in. sprawdzić saldo i historię swojego rachunku, konta oszczędnościowego, depozytu czy karty kredytowej, dokonać zdefiniowanych przelewów wewnętrznych i krajowych, przelewów „bump to transfer”, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, doładować komórkę na kartę.
Jak wygląda aplikacja Citi Mobile i jak przebiega proces przekazywania pieniędzy w ramach usług „B2T” można zobaczyć na instruktażowym filmie.
Citi Mobile dostępny jest dla wszystkich klientów indywidualnych bankowości internetowej Citi Handlowy. Dla wygody klientów, bank zachował dotychczasowe zasady logowania. Klient korzysta z tej samej nazwy użytkownika i hasła, które używa do systemu Citibank Online. Działania realizowane na Citi Mobile zabezpieczane są przez szyfrowane połączenia protokołem SSL.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl