Debiut Terra SA na NewConnect
2011-03-18 00:15
Przeczytaj także: Debiut Blirt SA na NewConnect
O ofercieTerra S.A. jest domem produkcyjnym, który świadczy usługi marketingowe oraz pośredniczy w ich sprzedaży. Pozyskane środki spółka przeznaczy na przejęcie całości lub znaczącego udziału w przedsiębiorstwie z branży, co umożliwi jej maksymalizację realizowanych marż. Część środków posłuży jako zapewnienie cash flow, w związku ze złożeniem wniosku o dotację unijną rozwijanego projektu e-terra.pl. Planowany jest także duży wzrost przychodów ze sprzedaży, dlatego zwiększeniu ulegnie również kapitał pracujący spółki.
- W kolejnych kwartałach oczekuję dynamicznego rozwoju naszej działalności w związku z rozszerzeniem oferty outsourcingowej dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie realizacji szeroko rozumianych projektów reklamowych – mówi Andrzej Marciniak, Prezes Zarządu Terra S.A.
Terra S.A. koncentruje swoją działalność w obszarze marketingu zintegrowanego, specjalizując się w outsourcingu usług i procesów marketingowych. Usługi świadczone przez Terra S.A. dotyczą wyszukiwania najlepszych dostawców, negocjacji cen oraz nadzoru jakościowego nad procesem produkcji. Spółka przeprowadza także kompleksowe akcje promocyjne, realizując strategię pionowej integracji struktury dystrybucji swoich usług oraz pracuje nad stworzeniem internetowego systemu automatycznego kojarzenia transakcji pomiędzy nabywcami i dostawcami usług druku i produktów reklamowych – e-terra.pl.
O ofercie
- Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): emisja prywatna serii B/sprzedaż akcji serii A
-
Wartość oferty:
- B: 1.143.400 zł
- A: 299.600 zł
- Kurs odniesienia: 2 zł
- Wartość spółki (wg kursu odniesienia): 3.143.400 zł
- Wartość instrumentów wprowadzanych: 3.143.400 zł
- Autoryzowany Doradca: Top Consulting S.A.
- Animator: Dom Maklerski BDM SA
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl