Nowa usługa w BGŻ
2004-11-25 14:19
Bank Gospodarki Żywnościowej wprowadził do oferty nową usługę dla klientów indywidualnych - automatyczny system obsługi IVR. Jest to system bankowości telefonicznej w ramach TeleIntegrum, umożliwiający automatyczną realizację dyspozycji samodzielne składanych przez klienta, za pomocą klawiszy telefonu.
Przeczytaj także: Lokata "Pewny Zysk" w BGŻ
Klient, korzystając z systemu IVR, wybiera odpowiednie sekwencji klawiszy numerycznych telefonu. IVR w ramach wykonywania określonych akcji odtwarza komunikaty głosowe.W ramach obsługi realizowanej za pośrednictwem IVR klient ma możliwość: uzyskać informacje o saldzie i kwocie dostępnych środków pieniężnych na rachunku oraz o pięciu ostatnich operacjach wpływu i wypływu; zlecić otwarcie lub zamknięcie rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej oferowanej w ramach konta; złożyć zlecenie płatnicze w obrocie krajowym w PLN lub walutach wymienialnych; uzyskać informacje o kursach walut obowiązujących w banku, dokonać zmiany PIN-u do usługi TeleIntegrum.
Dwie najważniejsze cechy TeleIntegrum to funkcjonalność i bezpieczeństwo. Automatyczny system obsługi IVR pozwala w wygodny i łatwy sposób obsługiwać konto osobiste
i zarządzać pieniędzmi bez konieczności wizyty w placówce banku. Automatyczny doradca poprowadzi klienta przez wszystkie dostępne opcje, a poszczególne operacje klient wykona samodzielnie, wybierając odpowiednie klawisze w telefonie. Z każdego miejsca, w którym klient się w danej chwili znajduje, może również połączyć się z konsultantem.
Przeczytaj także:
Usługi bankowe, które przydadzą się w mroźne dni
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
BGŻ, Bank Gospodarki Żywnościowej, system obsługi IVR, TeleIntegrum, bankowość telefoniczna