Karta lojalnościowa World MasterCard w Kredyt Banku
2011-06-29 00:10
Przeczytaj także: Kredyt Bank wprowadza World MasterCard
Kartę World MasterCard i towarzyszący jej program World MasterCard Rewards ma wyróżniać nowatorskie podejście do programów lojalnościowych. W ramach programu za każde 5 złotych wydane na zakupy w dowolnym sklepie, czy punkcie usługowym na świecie osoby płacące kartą World MasterCard otrzymają jeden punkt. Zdobyte w ten sposób punkty klienci Kredyt Banku mogą wymienić na dostosowane do własnego stylu życia nagrody. Wachlarz usług otrzymywanych w zamian za dokonywanie zakupów przy użyciu karty jest bardzo szeroki i obejmuje kategorie takie jak: muzyka i rozrywka, podróże, adrenalina, sport i czas wolny, akcesoria, dzieci i rodzina. Klienci Kredyt Banku mogą m.in. wziąć udział w lekcjach gry na instrumentach, kursie nurkowania czy rafftingu.Ubezpieczenie przedłużona gwarancja zapewnia dodatkową ochronę gwarancyjną na sprzęt RTV, AGD i elektronarzędzia zakupione przy użyciu karty. To unikalne na naszym rynku rozwiązanie, obowiązuje przez 24 miesiące po wygaśnięciu gwarancji producenta, co daje klientowi ochronę zakupionego sprzętu przez co najmniej 4 lata.
„Staramy się postrzegać współczesnych konsumentów przede wszystkim jako jednostki, i co się z tym wiąże, odpowiadać na ich indywidualne potrzeby, oczekiwania i aspiracje. W obecnych czasach, aby zadowolić zamożnych i wymagających klientów, zaproponowanie im udziału w tradycyjnym programie lojalnościowym to za mało. Dlatego przygotowaliśmy platformę World MasterCard Rewards, dla której Kredyt Bank, z bazą swoich klientów i doświadczeniem, jest doskonałym partnerem” – komentuje Michał Skowronek, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
„Karta Kredyt Bank World MasterCard doskonale wpisuje się w aktualną strategię banku i jest idealnym uzupełnieniem oferty dla klientów o wyższych wymaganiach. Produkt ten powstał w wyniku dogłębnych analiz potrzeb klientów zamożnych. Nowa karta płatnicza poza programem lojalnościowym jest wyposażona w unikalne na rynku korzyści, tj. rozszerzone ubezpieczenie sprzętu RTV/AGD zakupionego przy użyciu karty" - powiedział Tomasz Molenda, Dyrektor Zarządzający Departament Marketingu Kredyt Banku.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl