Rynek usług bankowych VII 2011
2011-08-18 12:09
Przeczytaj także: Konta osobiste: banki rozpoczynają wojnę
Aplikacja na Facebooku to uzupełnienie kampanii, która pod hasłem „Poczuj moc wsparcia” promuje nową ofertę banku „Konto Witalne”. Zachęcając uczestników do zabawy na Facebooku, bank zwraca uwagę na pierwszą na rynku darmową pożyczkę w ramach tej oferty.
Z kolei BGŻ pochwalił się w lipcu liczbą 100 000 fanów, którą ma strona „Kocham Rower” uruchomiona jesienią ubiegłego roku na portalu. Fan page realizuje strategię sprzedaży kontekstowej. Promowanym produktem jest, przede wszystkim, karta kredytowa dedykowana dla rowerzystów - Karta Rowerowa, wyposażona w rabaty na zakup roweru i akcesoriów rowerowych, pakiet ubezpieczeń, w tym assistance i atrakcyjną szatę graficzną z kolarzem.
fot. mat. prasowe
Analiza działań banków na portalu społecznościowym Facebook w lipcu
Nagrody, wyróżnienia, rankingi
W lipcu na stronach trzech banków znalazły się informacje o zdobyciu Euromoney Awards for Excellence 2011 - dorocznej nagrody przyznawanej przez magazyn będący jednym z najważniejszych źródeł wiedzy i informacji o europejskim rynku finansowym – Euromoney Magazine. Wśród uhonorowanych znalazły się: Citi Handlowy, Deutsche Bank PBC oraz BRE Bank.
Więcej informacji dotyczących nagród, wyróżnień oraz tytułów, o których zdobyciu banki informowały m.in. na swoich stronach internetowych w czerwcu 2011 roku, znajduje się w poniższym zestawieniu.
fot. mat. prasowe
Nogrody, wyróżnienia oraz tytuły, o których zdobyciu banki informowały m.in. na swoich stronach inte
Krzysztof Druszcz, Joanna OKupska
oprac. : eGospodarka.pl