eKonto + Internet mobilny od mBank
2011-12-05 14:03
Przeczytaj także: Ekspresowe przelewy ułatwiają założenie konta
eKonto za 0 zł w mBanku i Internet mobilny w sieci 4G Play w pakiecie to kolejny przepis mBanku na wygodny rachunek. Oferta dostępna jest dla nowych i dotychczasowych klientów, a usługi można w prosty sposób zamówić on-line.Aby za Internet nie zapłacić nawet przez 12 miesięcy wystarczy korzystać z usług i produktów banku. W przypadku nowych klientów oznacza to, że przy zachowaniu aktywności, z darmowego Internetu można korzystać przez cały okres trwania umowy. Z kolei dotychczasowi klienci banku mogą w prosty sposób uniknąć opłaty za usługę w ciągu pierwszych miesięcy umowy, a następnie korzystać z rabatu, dzięki któremu miesięczny koszt pakietu będzie jeszcze niższy.
Dodatkowo, stali klienci mBanku (posiadający „Ofertę dla Ciebie”, czyli automatycznie wyliczaną propozycję kredytową) – poza Internetem mobilnym – mogą wybrać do rachunku eKonto także urządzenie mobilne: nowoczesny tablet Apple iPad 2 lub Samsung Galaxy Tab 10.1. Również ten sprzęt umożliwia korzystanie z szybkiego mobilnego Internetu w sieci Play. W zamian klient co miesiąc płaci niską miesięczną stawkę za urządzenie i dostęp do sieci.
Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, odpowiedzialny m.in. za usługi mBanku, zwraca uwagę, że konto z Internetem to pierwsza tego typu oferta na rynku.
– mBank jako pierwszy w Polsce oferował bezpłatny rachunek bankowy. W 11. rocznicę działalności także jako pierwsi prezentujemy nowy pomysł na innowacyjny rachunek bankowy. Darmowy Internet mobilny i tablety w dobrej cenie, oferowane użytkownikom wirtualnych kont, to nasz sposób na dalsze dynamiczne pozyskiwanie wiernych klientów i wyróżnienie się na rynku – mówi Kucharski.
- Bank internetowy i operator mobilnego Internetu to bardzo dobra kombinacja. Jeżeli obie oferty połączymy na ekranie tabletu otrzymujemy rozwiązanie idealne z punktu widzenia klienta - komentuje Bartosz Dobrzyński, Szef marketingu PLAY.
– Wprowadzając konto w pakiecie z Internetem mobilnym i tabletami wkraczamy również na nowe obszary perspektywicznego rynku mobilnego. Dzisiaj są na nim obecni operatorzy (udostępniający i sprzedający usługi telekomunikacyjne, w tym Internet), producenci telefonów (odpowiedzialni za produkcję i dystrybucję urządzeń) oraz twórcy aplikacji mobilnych. Jako bank działaliśmy do tej pory na ostatnim polu, udostępniając usługi bankowości mobilnej w formie wygodnych aplikacji – mówi Paweł Kucharski. – Nowa oferta zmienia naszą rolę na rynku mobilnym, ponieważ dzięki niej, poza usługami finansowymi, zaczynamy oferować również Internet i dystrybuować urządzenia mobilne – podsumowuje.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl