Świąteczne promocje bankowe
2011-12-15 12:27
Przeczytaj także: Co zmieni nowa ustawa o kredycie konsumenckim?
ŚWIĄTECZNE KONKURSY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Cieszące się coraz większą popularnością w działaniach marketingowo-promocyjnych media społecznościowe wydawać by się mogły doskonałym kanałem przekazu dla wszelkich świątecznych zabaw i konkursów. Jednak do tej pory zaledwie trzy instytucje wykorzystały to medium.
Grę pod zabawną nazwą „Mikołaj is komin” uruchomił na NK.pl bank BZWBK. Należy w niej jak najszybciej łapać do worka Mikołaja prezenty i monety, sterując nim za pomocą klawiszy komputera. Codziennie do wygrania są 3 karty prepaid zasilone kwotą 100 złotych, a raz w tygodniu do wygrania 1 000 złotych.
Na facebookowym profilu BNP Paribas ruszyła świąteczna aplikacja „Podchoinkowe”. Zabawa polega na wskazaniu, pod którym spośród 20 świątecznych elementów ukrywa się w danym dniu nagroda. Codziennie można wygrać jeden z siedemdziesięciu e-bonów o wartości 50 zł do zrealizowania w Empiku, a 23 grudnia w wielkim finale - iPada.
Do 30 grudnia na profilu Inteligo na Facebooku trwa zabawa „Finansowe postanowienia noworoczne”. Chcąc wziąć w niej udział należy polubić profil Inteligo, a następnie na adres moje@inteligo.pl przesłać finansowe postanowienia noworoczne. Autorzy najciekawszych zostaną nagrodzeni kalendarzami.
Joanna Okupska
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl