Najpopularniejsze produkty finansowe I-II 2012
2012-03-26 13:11
Przeczytaj także: O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
Mężczyźni chętniej korzystają z produktów finansowychZainteresowanie produktami finansowymi jest zdecydowanie większe wśród mężczyzn – w badanym okresie zapytania wysłane przez mężczyzn stanowiły blisko 62 proc. wszystkich zapytań.
fot. mat. prasowe
Zainteresowanie produktami finansowymi według płci
Zainteresowanie produktami finansowymi jest zdecydowanie większe wśród mężczyzn
Struktura dochodów użytkowników wysyłających zapytanie na kredyt gotówkowy pokazuje iż przy dochodach do 2000 zł netto różnice w ilości zapytań między kobietami i mężczyznami są niewielkie. Powyżej 2000, zauważalna jest natomiast dominacja mężczyzn.
fot. mat. prasowe
Struktura dochodów wśród zainteresowanych produktami finansowymi z podziałem na płeć
Przy dochodach do 2000 zł netto różnice w ilości zapytań między kobietami i mężczyznami są niewielkie
Największą grupę internautów zainteresowanych porównaniami produktów finansowych stanowią osoby w wieku 30 - 44 lat, niewiele mniej znajduje się w wieku poniżej 30 lat, czyli na początku swojej drogi z niezależnością finansową. Najmniejsza ilość użytkowników znajduje się w wieku powyżej 45 lat, może to wynikać z przyzwyczajenia do jednego banku, użytkownicy są w mniejszym stopniu skłonni do zmian, a przez to zainteresowani porównaniami produktów.
fot. mat. prasowe
Struktura wieku wśród zainteresowanych produktami finansowymi
Największą grupę internautów zainteresowanych porównaniami produktów finansowych stanowią osoby w wieku 30 - 44 lat
Eksperci Finansowysupermarket.pl przewidują dalszy wzrost zainteresowania produktami kredytowymi. Duży wzrost powinien nastąpić wśród kredytów hipotecznych ze względu na mały przestój w ofertach banków, związany z noworoczną zmianą przepisów – rekomendacji T.
„Coraz więcej Internautów poszukuje porównań, klienci są bardziej świadomi różnic pomiędzy produktami, ze szczególnym uwzględnieniem kredytów. Banki zaczynają zauważać, że dobrze skonstruowana i ciekawa reklama czy znana twarz na ulotce lub billboardzie nie wystarcza do sprzedaży produktów. Jeśli oferta jest naprawdę korzystna, będzie wysoko w porównaniach, przez co klienci chętniej wyślą zapytanie” - mówi Karol Nejman z porównywarki FinansowySupermarket.pl

1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)