Nowe rachunki firmowe w Deutsche Bank PBC
2012-05-17 00:10
Przeczytaj także: Na starcie trudno o konto firmowe z debetem
Szczegóły dotyczące rachunku db Firma Plus
Dla większych firm z sektora MSP prowadzących pełną księgowość Deutsche Bank PBC wprowadził do oferty nowy rachunek db Firma Plus, w ramach którego przez okres 12 miesięcy zniesiona zostaje opłata za prowadzenie rachunku. Po okresie obowiązywania promocji miesięczna opłata za rachunek wyniesie 9,99 zł. W przypadku tego rachunku Klient może skorzystać z bezpłatnych przelewów krajowych i jednego darmowego przelewu zagranicznego SEPA w miesiącu realizowanych za pośrednictwem Internetu. Otrzyma też bezpłatny dostęp do kompleksowego systemu bankowości elektronicznej db powerNET. Klienci nie poniosą również opłat za wydanie podstawowej karty do rachunku – Visa Business Electron a wypłaty gotówki z bankomatów wszystkich banków na całym świecie realizowane będą bez prowizji. Przez pierwsze 6 miesięcy Bank nie pobiera opłat za użytkowanie karty. Po tym okresie przedsiębiorca może zostać także zwolniony z opłat za jej użytkowanie, jeśli dokona co najmniej jednej dowolnej transakcji w miesiącu.
Rachunek db Firma Plus będzie dostępny w systemie bankowości elektronicznej db powerNET. Poza prostymi operacjami takimi jak realizacja przelewów krajowych, i zagranicznych db powerNET umożliwia generowanie raportów, tworzenie i wysyłanie paczek przelewów, importowanie ich z zewnętrznych systemów firmy a także wielopoziomowe autoryzowanie transakcji. db powerNET jest więc niezwykle praktycznym narzędziem dla działów księgowości w firmie, ponieważ poprzez funkcję importu i eksportu danych współpracuje z aplikacjami finansowo-księgowymi. Istotną funkcjonalnością systemu jest również możliwość grupowania rachunków oraz realizacja polecenia zapłaty. Aplikacja pozwala także na zarządzanie depozytami przedsiębiorstwa, umożliwia też kontrolowanie wydatków dokonywanych przez pracowników firmy za pomocą kart płatniczych. Przedsiębiorca ma możliwość wielopoziomowego zarządzania uprawnieniami użytkowników. Oznacza to, że może samodzielnie ustalać listę aktywnych opcji dla poszczególnych pracowników, nadawać im dostęp do wybranych rachunków, a w razie potrzeby blokować go w trybie natychmiastowym. Może też określać odrębne limity autoryzacji dla poszczególnych użytkowników systemu. Administratorem uprawnień jest więc sam Klient.
Więksi Klienci sektora MSP, do których kierowana jest oferta nowego pakietu db Firma Plus obsługiwani są w 20 zlokalizowanych w całym kraju dedykowanych Centrach Korporacyjnych oraz Centrach Doradztwa dla Firm.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)