Płatności kartą a moneyback
2012-08-02 10:39
Płatności kartą a moneyback © Vladimir Kolobov - Fotolia.com
Przeczytaj także: Oferty banków: moneyback wciąż kusi
Gdy bank oddaje klientom część zysku ze wszystkich transakcji, na rachunek posiadacza karty wraca nie więcej niż 1% wydanych bezgotówkowo kwot. Inne instytucje premiują tylko zakupy u sprzedawców z wybranych branż. Pozwala im to zaoferować klientom korzystniejsze warunki naliczania nagród. Powszechny Dom Kredytowy wybrał trzy banki, w których zasady premiowania aktywnych posiadaczy kart są najatrakcyjniejsze.Miejsce na najniższym stopniu podium zajmuje Santander Consumer Bank i jego kredytowa TurboKarta. Jak wskazuje nazwa, jest to produkt kierowany przede wszystkim do kierowców. Bank zwraca 3% kwot wydanych przez posiadacza tej karty na stacjach benzynowych oraz 1% innych płatności bezgotówkowych. Minusem oferty jest stosunkowo niski kwotowy limit premii moneyback – wypłacona przez bank premia nie może przekroczyć 30 zł miesięcznie. O zaledwie trzecim miejscu zdecydowały też wysokie koszty używania karty. Aby zapracować na zwolnienie z opłaty, trzeba wydawać kartą aż 2000 zł miesięcznie – dla wielu użytkowników to nieosiągalna wartość. Pozostali posiadacze kart zapłacą za ich używanie od 1,95 zł do 4,9 zł miesięcznie.
fot. Vladimir Kolobov - Fotolia.com
Płatności kartą a moneyback
Pierwsze miejsce w rankingu banków z najatrakcyjniejszą ofertą moneyback Powszechny Dom Kredytowy przyznaje Bankowi Millennium. Aktywnie używanie kart debetowych wydawanych do Dobrego Konta zapewnia ich posiadaczom do 50 zł premii miesięcznie. Zwrot przysługuje tylko za zakupy dokonane u sprzedawców z wybranych przez bank branż, jednak jest to bardzo trafny wybór. Na premiowej liście znalazły się stacje benzynowe, sklepy spożywcze, supermarkety i hipermarkety. Do klienta wraca 3% wydanych tam kwot. Co ważne, gdy klient spełni stosunkowo proste warunki (najważniejszy z nich to zapewnienie minimum 1000 zł miesięcznych wpływów na rachunek), zarówno karta, jak i konto stają się darmowe.
Piotr Ceregra,
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)