mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę
2013-07-03 13:49
![mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/bank-przez-telefon/mBank-wsparcie-dla-klienta-24h-na-dobe-120253-200x133crop.jpg)
mBank uruchamia Eksperta online © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Bankowość mobilna: PeoPay od Pekao
Najnowsze wdrożenie w serwisie transakcyjnym nowego mBanku znacznie ułatwi korzystanie z bankowości elektronicznej. Klienci w każdej chwili, przez 24 h na dobę, będą mogli uzyskać wsparcie konsultanta online – zarówno przy zakupie nowych produktów, jak i w trakcie codziennych operacji bankowych, których realizacja możliwa jest po identyfikacji użytkownika w systemie.Dodatkowo klienci zamożni, korzystający z Oferty Premium mBanku, będą mogli połączyć się z przypisanym do ich obsługi indywidualnym ekspertem.
Wirtualna placówka, dostępna z poziomu serwisu transakcyjnego, integruje dotychczasowe kanały dostępu – czyli telefoniczną mLinię (nadal dostępną przez 24 h pod numerem telefonu: 801 300 800), klasyczną placówkę bankową (oddziały MultiBanku) oraz czat informacyjny w formie tekstowej.
Przewagą tego rozwiązania – szczególnie w stosunku do rozmowy telefonicznej – jest możliwość prezentacji materiałów multimedialnych wprost na ekranie klienta. Konsultant będzie mógł więc „współdzielić” ekran z klientem, prezentując szczegóły oferty banku, wyświetlając dokumenty, formularze czy wnioski, które w trakcie połączenia będzie można wspólnie wypełnić.
fot. mat. prasowe
mBank uruchamia Eksperta online
Klienci mBanku z aktywnym dostępem do nowej wersji serwisu transakcyjnego mogą już korzystać z całodobowej pomocy Eksperta online, nawiązując rozmowę video, połączenie głosowe lub komunikując się na czacie.
W trakcie rozmowy video z konsultantem mBanku, istnieje możliwość przekazywania obrazu z kamery internetowej klienta, dzięki czemu obie strony mogą się widzieć. Co ważne, domyślnie jednak kamera użytkownika pozostaje wyłączona, by mógł on świadomie zdecydować, czy i kiedy przekazać do banku obraz ze swojej kamery. Alternatywą dla tego rozwiązania jest połączenie głosowe z mBankiem (audio), realizowane w ramach usługi eksperta on-line. W wirtualnej placówce rozmowy można też prowadzić w formie czatu, gdzie pracownik banku także ma możliwość przekazywania informacje o ofercie, a także produktach i usługach posiadanych przez klienta (np. saldo rachunku).
Korzystanie z rozmów video i audio nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy, by komputer był wyposażony w kamerę internetową, mikrofon oraz głośnik lub słuchawki, a także standardową wtyczkę w przeglądarce – Microsoft Silverlight.
Partnerem wdrożenia była firma Software Mind, działająca globalnie spółka typu software house.
![eBGZ Lite: bankowość mobilna w Banku BGŻ [© Andres Rodriguez - Fotolia.com] eBGZ Lite: bankowość mobilna w Banku BGŻ](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/oferta-bankow/eBGZ-Lite-bankowosc-mobilna-w-Banku-BGZ-138178-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)